eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień 2024 - wrzesień 2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców
z Ukrainy w okresie kwiecień 2024 - wrzesień 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców
z Ukrainy w okresie kwiecień 2024 - wrzesień 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ae1acb-e775-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP/9/III/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187958,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejscem docelowym świadczenia usług jest teren miasta Zabrze, w szczególności następująca lokalizacja:
- Willa Ambasador przy ul. 3 Maja 78,

2) Dostawa realizowana będzie dwa razy dziennie:
a) śniadanie – w godz. 8:00 – 9:00
b) obiad z kolacją – w godz. 12:30 – 14:00

3) Ilość przygotowywanych posiłków ustalana będzie z jednodniowym wyprzedzeniem na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego – e-mail (tabela) lub telefonicznie.

Aktualnie ilość osób na obiektach wynosi:
- Willa Ambasador przy ul. 3 Maja 78: 36 osoby dorosłe i 2 dzieci (0 -12 lat)

4) Wykonawca zapewnia transport posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

5) Wykonawca zapewnia transport posiłków. Posiłki (obiady) powinny być dostarczone w opakowaniach indywidualnych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

6) Wykonawca ustala jadłospis tygodniowy z uwzględnieniem zasad racjonalnego żywienia osób dorosłych i dzieci.

7) Śniadania będą przygotowywane w formie kanapek ze świeżego pieczywa pszennego smarowanych masłem z wędliną drobiową lub wieprzową, pasztetem, żółtym serem, serkiem topionym, pastą jajeczną, pastą twarogową lub rybną z dodatkiem warzyw: pomidor, ogórek, itp.
Ilość kanapek dla 1 osoby dorosłej – 3 szt. lub bułka typu kajzerka – 2 szt.
Ilość kanapek dla 1 dziecka (0-12 lat) – 2 szt. lub bułka typu kajzerka – 1 szt.

8) Obiad dwudaniowy:
zupy – pomidorowa z makaronem lub ryżem, jarzynowa z ziemniakami, rosół z makaronem lub lanym ciastem, ogórkowa, żurek, grochówka, itp. Gramatura - min. 350 ml – osoby dorosłe, 250 ml – dziecko (0-12 lat).

drugie danie: mięsa (min. 3 x tydzień), ryby, jajka, z dodatkiem ziemniaków, kaszy, ryżu, makaronu
i warzyw w postaci surówki bądź sałaty, pierogi, gołąbki, ryż zapiekany z jabłkiem, makaron z sosem bolońskim.
Gramatura dla osoby dorosłej – mięso, ryby, jajka – min. 180 g. , ziemniaki, kasza, ryż, kluski – min. 150 g, surówki – min. 130 g., jako odrębne drugie danie: pierogi – min. 6 szt., gołąbki – min. 300 g
z sosem pomidorowym 30 g, placki ziemniaczane z gulaszem – min 300g, naleśniki – min. 4 szt.
z nadzieniem z białym serem lub dżemem.
Gramatura dla dziecka (0-12 lat) - mięso, ryby, jajka – min. 130 g, ziemniaki, kasza, ryż, kluski – min. 100 g, surówki – min. 100g, pierogi – min. 3 szt., gołąbki – min. 200 g z sosem pomidorowym 30g, placki ziemniaczane z gulaszem – min 200g, naleśniki – min. 2 szt. z nadzieniem z białym serem lub dżemem.

9) Kolacja w formie kanapek ze świeżego pieczywa pszennego smarowanych masłem z wędliną drobiową lub wieprzową, pasztetem, żółtym serem, serkiem topionym, pastą jajeczną, pastą twarogową lub rybną z dodatkiem warzyw: pomidor, ogórek, itp.
Ilość kanapek dla 1 osoby dorosłej – 3 szt. lub bułka typu kajzerka – 2 szt.
Ilość kanapek dla 1 dziecka (0-12 lat) – 2 szt. lub bułka typu kajzerka – 1 szt.

10) W ramach realizacji zamówienia oraz ustalonego wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów dobrej jakości, spełniających normy jakości produktów spożywczych, tj. w szczególności:
- dostarczone produkty żywnościowe będą świeże,
b) przygotowania potraw, odpowiedniego ich zabezpieczenia oraz transportu do obiektów,
c) przestrzegania wymagań dotyczących zasad higieny, wymagań zdrowotnych żywności zgodnie z ustawą z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz.U.2023.1448),
d) zapewnienia obsługi cateringowej przez osoby posiadające określone przepisami ustawy o chorobach zakaźnych i zakażeniach, orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych o braku przeciwskazań do wykonywania prac, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj.Dz.U.2023.1284 z późn.zm.),
e) stosowania się do wszelkich uwag i zaleceń Zamawiającego w zakresie kwestii technicznych i organizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140448,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140894,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140448,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Marketingowo Usługowe „MANAGER – POL” s.c. S. Olchawa, A. Kyrcz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KYRCZ ANDRZEJ Przedsiębiorstwo Marketingowo Usługowe MANAGER-POL, OLCHAWA SABINA - PRZEDSIĘBIORSTWO MARKETINGOWO USŁUGOWE MANAGER-POL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480003259

7.3.3) Ulica: Plac Warszawski 5

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane ceny ofert obejmują również prawo opcji na okres 92 dni. Wartość umowy obejmuje okres podstawowy bez prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.