eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 519351454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9ad626a-7805-42bc-b9c7-fbaef0199e5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ad626a-7805-42bc-b9c7-fbaef0199e5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/25/ZP23/IV

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji pomiędzy użytkownikami – pod roboczą nazwą „Portal Dysponenta” dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.” - postępowanie nr PIM/04/25/ZP23/IV.
W zakres zamówienia wchodzą w szczególności: kompleksowa dostawa, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) Aplikacji webowej wraz usługami uzupełniającymi, na co składają się następujące elementy zamówienia:
1) dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie z Aplikacji webowej;
2) konfiguracja Aplikacji webowej, zasilenie danymi i przygotowanie środowiska roboczego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;
3) przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na następują zakresy (moduły) – schemat podział na Wersję bazową oraz Moduły stanowi załącznik nr 1 do OPZ - z których Moduł I, Moduł II oraz Moduł III stanowią ewentualny zakres przedmiotu Umowy – tj. objęte są prawem opcji::
a) Wersja bazowa (core) – Aplikacja webowa do wymiany informacji i zarządzania dokumentami - narzędzia w zakresie funkcjonalności:
− „Kompendium wiedzy”,
− „Moje inwestycje”,
− „Wyszukiwarka/kontakt”,
− „Zanim przekażesz zadanie”,
− „Kalkulator wynagrodzenia”,
− „Zadania zakończone”,
− „Projekty organizacji ruchu”,
− „Koordynacja inwestycji”,
− „Analizy wydarzeń”
− zasób danych niewymagający interakcji z użytkownikami (podgląd prezentowanych treści, podgląd i pobieranie załączników, aktywne linki);
b) [prawo opcji] Moduł I, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Formularze online” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: interaktywne formularze z asystentem wypełniania, wykorzystywane w procesie inwestycyjnym
c) [prawo opcji] Moduł II, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Komunikaty o działaniach na inwestycjach” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: powiadomienia push, sms, e-mail o ważnych terminach i działaniach
d) [prawo opcji] Moduł III, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Korespondencja do zadania” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: wymianę dokumentów oraz komunikacja w ramach inwestycji między kierownikiem projektu i dysponentem;
4) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Aplikacji webowej;
5) przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących Aplikację webową lub w innej formie uzgodnionej z Zamawiającym;
6) usługi w ramach udzielonej gwarancji (tj. usługi, o których mowa w § 7 ust. 5-9 Umowy) w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
7) świadczenie usługi wsparcia w fazie powdrożeniowej w wymiarze 100 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
8) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z określonymi wytycznymi oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Aplikacji webowej;
9) [prawo opcji] świadczenie usługi wsparcia powdrożeniowego – prace ponad limit, o którym mowa w pkt 7 powyżej - cena za jedną roboczogodzinę rozliczana co 30 minut, potwierdzana przez Zamawiającego przed wykonaniem, raportowana wraz z saldem roboczogodzin - nie więcej niż 200 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy.

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.