Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209828/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00230374/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00243631/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 519351454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9ad626a-7805-42bc-b9c7-fbaef0199e5c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ad626a-7805-42bc-b9c7-fbaef0199e5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/25/ZP23/IV
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji pomiędzy użytkownikami – pod roboczą nazwą „Portal Dysponenta” dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.” - postępowanie nr PIM/04/25/ZP23/IV.
W zakres zamówienia wchodzą w szczególności: kompleksowa dostawa, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) Aplikacji webowej wraz usługami uzupełniającymi, na co składają się następujące elementy zamówienia:
1) dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie z Aplikacji webowej;
2) konfiguracja Aplikacji webowej, zasilenie danymi i przygotowanie środowiska roboczego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;
3) przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na następują zakresy (moduły) – schemat podział na Wersję bazową oraz Moduły stanowi załącznik nr 1 do OPZ - z których Moduł I, Moduł II oraz Moduł III stanowią ewentualny zakres przedmiotu Umowy – tj. objęte są prawem opcji::
a) Wersja bazowa (core) – Aplikacja webowa do wymiany informacji i zarządzania dokumentami - narzędzia w zakresie funkcjonalności:
− „Kompendium wiedzy”,
− „Moje inwestycje”,
− „Wyszukiwarka/kontakt”,
− „Zanim przekażesz zadanie”,
− „Kalkulator wynagrodzenia”,
− „Zadania zakończone”,
− „Projekty organizacji ruchu”,
− „Koordynacja inwestycji”,
− „Analizy wydarzeń”
− zasób danych niewymagający interakcji z użytkownikami (podgląd prezentowanych treści, podgląd i pobieranie załączników, aktywne linki);
b) [prawo opcji] Moduł I, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Formularze online” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: interaktywne formularze z asystentem wypełniania, wykorzystywane w procesie inwestycyjnym
c) [prawo opcji] Moduł II, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Komunikaty o działaniach na inwestycjach” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: powiadomienia push, sms, e-mail o ważnych terminach i działaniach
d) [prawo opcji] Moduł III, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Korespondencja do zadania” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: wymianę dokumentów oraz komunikacja w ramach inwestycji między kierownikiem projektu i dysponentem;
4) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Aplikacji webowej;
5) przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących Aplikację webową lub w innej formie uzgodnionej z Zamawiającym;
6) usługi w ramach udzielonej gwarancji (tj. usługi, o których mowa w § 7 ust. 5-9 Umowy) w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
7) świadczenie usługi wsparcia w fazie powdrożeniowej w wymiarze 100 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
8) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z określonymi wytycznymi oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Aplikacji webowej;
9) [prawo opcji] świadczenie usługi wsparcia powdrożeniowego – prace ponad limit, o którym mowa w pkt 7 powyżej - cena za jedną roboczogodzinę rozliczana co 30 minut, potwierdzana przez Zamawiającego przed wykonaniem, raportowana wraz z saldem roboczogodzin - nie więcej niż 200 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi obejmującej prowadzenie kompleksowej obsługi informatycznej na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





