Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055333/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy realizacji zadania „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku UDSK w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7450595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.udsk.pl/zp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy realizacji zadania „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku UDSK w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-730d85d4-b488-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. OS priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia: Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-12/21/27
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku.
1) Nadzór inwestorski nad pracami projektowymi i budowlano – instalacyjnymi w budynkach AL., AP, I A1 (kondygnacja techniczna, niski parter, pietra II, III, V, VI) oraz na Wysokim Parterze w budynku AL. (kliniki Pediatrii i Onkologii) – w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. OS priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia: Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.
2) Nadzór inwestorski nad pracami projektowymi i budowlano – instalacyjnymi na przebudowach pietra I i IV w budynkach AL., AP i A1.
- nadzór nad przeprowadzeniem instalacji technicznych tranzytem pomiędzy piętrem II a Wysokim Parterem oraz III a V,
- nadzór nad pracami polegających na naprawach po robotach instalacyjnych oraz podłączeniem pomieszczeń I piętra i IV do nowo projektowanego i planowanego systemu wentylacji mechanicznej,
- nadzór nad remontem klatek schodowych i wind (tzw. części wspólnych) na kondygnacji I i IV
3) Nadzór inwestorski nad pracami projektowymi i budowalno-instalacyjnymi na Wysokim Parterze w budynkach AP i A1 (Klinika Obserwacyjno-Zakaźna) – w ramach projektu „Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń Kliniki Obserwacyjno – Zakaźnej Dzieci w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Białymstoku w związku z COVID-19”
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym na roboty budowlane – załącznik nr 6 do swz.
1.3. Nadzór inwestorki prowadzony będzie nad:
• wykonaniem wielobranżowej dokumentacji projektowej
• robotami budowlanymi w zakresie burzenia i rozbiórki obiektu, roboty murarskie i murowe, roboty izolacyjne, tynkowanie, instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, pokrywanie podłóg i ścian, roboty wykończeniowe
• instalacje sanitarne dotyczą gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, wod-kan i CO,
• instalacje elektryczne i teletechniczne
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi w trzech specjalnościach (3 osoby)
• konstrukcyjno – budowlanej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r., poz. 11, 234, 282),
3. W ramach wykonywanej usługi inspektor nadzoru zobowiązany jest do realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane tj:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ( art.25, 26 Prawa Budowlanego);
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego (art. 27 Prawa Budowlanego)
- Prowadzenie w imieniu Zamawiającego wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, związanych z bezpieczeństwem pracy oraz w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych, związanych z realizacją robót budowlanych;
- Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
- wykonanie kosztorysów inwestorskich na ewentualne roboty dodatkowe
- sprawdzenie kosztorysów wykonawcy na ewentualne roboty dodatkowe
- opiniowanie zasadności ewentualnych robót dodatkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obsługa Inwestycji Rafał Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181040916
7.3.3) Ulica: Podleśna 11
7.3.4) Miejscowość: Łomża, Jednaczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nadzór inwestorski branży sanitarnej,
Nadzór inwestorski branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Obsługa Inwestycji w Budownictwie Rafał Wróblewski
jakie przetargi wygrała firma
Obsługa Inwestycji w Budownictwie Rafał Wróblewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa implantów przeciwjaskrowych
- Dostawa klimatyzacji wraz rozładowaniem, wniesieniem, zainstalowaniem uruchomieniem oraz wdrożeniem instrukcji stanowiskowej w obiektach UMB
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie obozowiska kontenerowego w m. Kolno K-8782".
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizację osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski "Suchy Las - przebudowa sali gimnastycznej przy SP1 oraz projekt i budowa rozwiązań przeciwpożarowych w SP1".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: "Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. Adamówka"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.