Og³oszenie z dnia 2022-08-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Campi 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalnia-bochnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pozosta³e górnictwo i wydobycie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4415259d-13b8-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00291093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania znajduj±cej siê pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” – w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wys³ane”.
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
5. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej tzn. zostanie opublikowany plik z wyja¶nieniami lub modyfikacjami tre¶ci SWZ.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê bezpo¶rednio z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl, tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Szczegó³owe warunki korzystania z Platformy zawarte s± na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”, która jest dostêpna dla zalogowanych Wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest:
Zamawiaj±cy – Kopalnia Soli Bochnia Sp. z o.o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, tel. 14 61 524 00, e-mail w sprawie danych osobowych: iod@kopalnia-bochnia.pl
2) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiaj±cego jest niezbêdne dla celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiaj±cego i wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze;,
3) podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i nastêpne ustawy Pzp,
4) dane osobowe bêd± ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów,
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do jej danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
8) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawcy zobowi±zani s± do dochowania obowi±zku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekaza³ Zamawiaj±cemu w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu przetargowym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2022/EZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zapewnienie sta³ego dozoru sygna³ów przesy³anych i gromadzonych w elektronicznych urz±dzeniach (telewizja przemys³owa zainstalowana na terenie Kopalni),
2) Bie¿±cego informowania kierownictwa Kopalni i odpowiednich s³u¿b o zaistnia³ych i potencjalnych zagro¿eniach,
3) Obs³ugi bram wjazdowych Kopalni i dbania aby miejsca postojowe wyznaczone do celów przeciwpo¿arowych nie by³y zajmowane przez inne pojazdy,
4) Sprawdzania i kontrolowania osób wchodz±cych i wychodz±cych z zak³adu,
5) Zabezpieczenia zdawanych kluczy od wszystkich pomieszczeñ, nadzór nad ich wydawaniem, zgodnie z wykazem,
6) Prowadzenia rejestru wydawanych kluczy,
7) Sprawdzania zgodno¶ci wynoszonego b±d¼ wywo¿onego materia³u z przepustk± materia³ow± wystawion± przez osoby uprawnione,
8) Prowadzenia ewidencji materia³ów wywo¿onych i wynoszonych,
9) Sprawdzania pojazdów samochodowych wje¿d¿aj±cych i wyje¿dzaj±cych z terenu zak³adu,
10) W³±czania o zmroku i wy³±czania o ¶wicie o¶wietlenia obiektów w rejonie szybu Campi,
11) Odnotowania wszystkich zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci oraz zleconych informacji w ksi±¿ce ewidencji,
12) W przypadku po¿aru, awarii wodoci±gowej, kanalizacyjnej, ciep³owniczej itp. wezwania odpowiednich s³u¿b miejskich oraz telefoniczne powiadomienie dyspozytora ruchu zak³adu górniczego,
13) Wydawanie marek,
14) Rejestrowanie marek pracowniczych,
15) Rozwi±zywanie problemów z osobami pod wp³ywem alkoholu b±d¼ innych ¶rodków odurzaj±cych,
16) Rozwi±zywanie problemów z osobami agresywnymi,
17) Zg³aszanie do dyspozytora ruchu zak³adu górniczego spraw zwi±zanych z sytuacjami awaryjnymi na parkingu np. zarysowanie samochodu,
18) Ewidencja wjazdu na teren kopalni samochodów osobowych przedstawicieli urzêdów i instytucji oraz osób i firm posiadaj±cych pisemne zezwolenie,
19) Ewidencja wjazdów na teren Kopalni samochodów ciê¿arowych, dostawczych, przywo¿±cych materia³y do Kopalni oraz przyje¿dzaj±cych po towar do Kopalni,
20) Przestrzeganie postanowieñ i zarz±dzeñ wydanych przez Zleceniodawcê dotycz±cych procedur wej¶æ i wjazdów na teren Kopalni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98341120-2 - Us³ugi portierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³otych ( polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony).
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej us³ugi zwi±zanej z dozorowaniem mienia lub obs³ugi portierni o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-16 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- DOSTAWA I MONTA¯ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Sporz±dzenie projektu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu "¦ródmie¶cie" w Bochni
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gierczycach
- Dostawa sprzêtu okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej
- Rozbudowa Systemu Informatycznego AMMS firmy Asseco Poland S.A., polegaj±ca na rozszerzeniu licencji posiadanych modu³ów systemu oraz zakup nowych modu³ów wraz z niezbêdnym wdro¿eniem, integracj±
- Budowa sieci o¶wietlenia ulicznego na terenie miasta Bochnia
wiêcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.