eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 628 70 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e9a2d06-f554-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9a2d06-f554-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie powierzchni wewnętrznej i zewnętrznej teatru.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 763440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 49 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku Teatru wraz z podwórzem.

Sprzątanie w systemie ciągłym (również w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne z pełnieniem dyżurów w czasie trwania spektakli, w zakresie utrzymania porządku) pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Nowogrodzkiej 49 - scena główna, oraz mała scena przy ul. Św. Barbary 12 „NOVA SCENA”.

Ilości powierzchni przeznaczonej do sprzątania:
Podłogi: ok.6 888,84 m²,
Glazura w łazienkach: ok. 440 m²,
Lamperie: 306 m²,
Gabloty reklamowe zewnętrzne: 60 m²,
Lustra: 70 m²,
Okna: ok. 1000 m².

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879912,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879912,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879912,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Karczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017411365

7.3.3) Ulica: Poezji 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879912,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia co najmniej dwóch osób wykonujących pracę sprzątacza/sprzątaczki na umowę o pracę w wymiarze ½ etatu każda.

2. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
Teatr jest instytucją o bardzo specyficznym profilu działalności, a utrzymanie czystości w budynku jak i na zewnątrz stanowi jeden z kluczowych elementów właściwego i niezakłóconego funkcjonowania całej instytucji. Sprzątanie musi być odpowiednio skoordynowane zarówno z cyklem odbywających się wydarzeń artystycznych, prób oraz codziennej pracy części biurowej i pracowni technicznych. W związku ze specyfiką działalności Teatru podział zamówienia na części jest niezasadny. Istotnymi przyczynami rezygnacji z podziału zamówienia na części są:
- konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia,
- nadmierne koszty wykonania zamówienia,
- trudności techniczne.

Uzasadnieniem dla wyżej wymienionych punktów są między innymi:
- w przypadku niedzielenia zamówienia, osoba pełniąca dyżur w zakresie sprzątania podczas odbywającego się spektaklu, może jednocześnie zadbać o czystość i porządek pomieszczeń wewnętrznych jak również terenu zewnętrznego (szczególnie istotne sprzątanie obrębu wejścia głównego do Teatru w czasie opadów atmosferycznych: śnieg, deszcz etc.); w przypadku dzielenia zamówienia, konieczne byłoby zaangażowanie dodatkowej osoby do zadbania o obręb wejścia głównego do Teatru (teren zewnętrzny) co generuje większe koszty;
- w przypadku dzielenia zamówienia, nie ma możliwości rotowania pracownikami odpowiedzialnymi za przydzielone strefy-odcinki sprzątania w obiekcie stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego, np. pracownik wykonawcy X odpowiedzialny za sprzątanie terenu zewnętrznego w awaryjnej sytuacji nie może zostać przesunięty do sprzątania powierzchni biurowych będących w zakresie obowiązków wykonawcy Y;
- w przypadku dzielenia zamówienia zachodzi konieczność oddelegowania dodatkowego pracownika z ramienia Teatru, do prowadzenia magazynu ze środkami czystości oraz do zamawiania, rozliczania i wydawania środków czystości (art. chemiczne) wykonawcom, co generuje dodatkowe koszty;
- w przypadku dzielenia zamówienia, konieczne jest zapewnienie wszystkim wykonawcom kilku pomieszczeń gospodarczych do przechowywania sprzętu np. odkurzacze, mopy, szczotki, środki czystości (art. chemiczne) oraz kilku pomieszczeń socjalnych dla pracowników z uwzględnieniem przepisów sanitarnych i bhp - Teatr nie dysponuje odpowiednią ilością wolnych pomieszczeń.

3. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia - zgodnie z art. 246 ust.2 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.