eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraREMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cda83eda-65a8-4d19-81bd-307e148e200f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Remont wiaduktu w ciągu Alei Jana Pawła II w Jeleniej Górze - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4927650,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wiaduktu (nitka północna) znajdującego się w ciągu Alei Jana Pawła II w Jeleniej Górze, zlokalizowanego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 17/2, 9 (obręb 0028, AM-7), 114 (obręb 0060, AM- 20).

Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Remont wiaduktu w ciągu Alei Jana Pawła II w Jeleniej Górze”.

Zadanie planowane jest do dofinansowania z Rezerwy Subwencji Ogólnej.
W ramach zamówienia przewiduje się remont następujących elementów obiektu:
1. Ustrój nośny w zakresie:
a) odtworzenia uszkodzonych stref przydylatacyjnych w obrębie wsporników,
b) reprofilacji górnej powierzchni płyty pomostowej przy urządzeniach dylatacyjnych,
c) naprawy powierzchniowej belek korytkowych zaprawami typu PCC III.
2. Przyczółki w zakresie napraw powierzchniowych systemowymi zaprawami PCC III po wcześniejszym usunięciu skorodowanego betonu i zabezpieczeniu odkrytego zbrojenia.
3. Kapy chodnikowe w zakresie:
a) rozbiórki istniejących kap chodnikowych wraz z belkami gzymsowymi,
b) demontażu wszystkich istniejących krawężników (obie strony obiektu) i ponownym ich montażu na nowej warstwie drenażowej z grysu otoczonego żywicą,
c) wykonanie nowych desek gzymsowych z polimerobetonu,
d) wykonanie nowych kap chodników i opasek w pasie rozdziału z betonu zbrojonego.
UWAGA: Podczas rozbiórki należy zachować do ponownego wbudowania istniejące zakotwienia balustrad aluminiowych, słupy oświetleniowe z oprawami oraz studzienki rewizyjne kabli zasilających oświetlenie obiektu.
Zakotwienia barier ochronnych oraz latarni oświetleniowych przewidziano jako nowe, odpowiednie dla istniejącego systemu barier i słupów oświetleniowych. Zakotwienie latarni oświetleniowych należy wykonać za pomocą kotew systemowych mocowanych do zbrojenia kap chodnikowych (w celu uziemienia słupów).
Kabel zasilający latarnie pochodzący z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie, a następnie zakupi i zamontuje nowy kabel zasilający miedziany typu YKXS 4x35 0,6/1kV. Nowy kabel należy ułożyć na całej długości obiektu oraz doprowadzić do pierwszych słupów oświetlenia zlokalizowanych poza obiektem (z obu stron). Całkowita długość odcinka kabla do wymiany to ok. 0,4 km.
4. Izolacja w zakresie ułożenia warstwy z papy termozgrzewalnej pod kapami chodnikowymi oraz w strefach przydylatacyjnych.
5. Nawierzchnia jezdni w zakresie ułożenia nowych warstw w strefach przydylatacyjnych.
UWAGA:
1) Wykonawca rozbierze istniejącą warstwę ścieralną nawierzchni na całym obiekcie (nitka północna) i wykona nową warstwę ścieralną typu SMA11 (gr. 5cm). Po ułożeniu nowej warstwy nawierzchni należy odtworzyć istniejące oznakowanie w technologii grubowarstwowej.
2) Wykonawca przed czasowym wprowadzeniem ruchu kołowego na nitkę południową obiektu rozbierze istniejącą warstwę ścieralną nawierzchni na całym obiekcie nitki południowej i wykona nową warstwę ścieralną typu SMA11 (gr. 5cm). Przed przywróceniem stałej organizacji ruchu Wykonawca ma odtworzyć istniejące oznakowanie poziome w technologii grubowarstwowej również na nitce południowej.
6. Urządzenia dylatacyjne w zakresie korekty rozwartości szczeliny dylatacyjnej zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji (Projekt Wykonawczy pkt. 6.9).
7. Odwodnienie obiektu w zakresie wykonania systemu drenów z grysu bazaltowego otoczonego żywicą.
8. Balustrady w zakresie wykonania nowych odcinków balustrad nad linią kolejową o wysokości 1,30m. Na pozostałych odcinkach należy zachować istniejącą balustradę, w której należy naprawić deformacje.
9. Bariery ochronne i osłony przeciwporażeniowe w zakresie wymiany barier i osłon na nowe.
10. Kanały technologiczne w zakresie ułożenia nowych rur osłonowych w kapach chodnikowych.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5757000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8206271,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5757000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAWEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992729457

7.3.3) Ulica: Łączna nr 39 lok. 126

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części robót budowlanych branży mostowej, nawierzchnia jezdni, urządzenia dylatacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5757000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.