eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społęcznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powaitu Głubczyckiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a17a374-011a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244953

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487625,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
w zakresie:
Zadanie nr 1 Remont dźwigu osobowego w DPS w Klisinie
Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac :
- roboty budowlane: demontażowe, spawanie stali profilowanej, wymiana kotew mocujących,
- roboty instalacyjne: dostosowanie do potrzeb zasilania urządzenia dźwigowego,
- montaż i dostawa urządzenia dźwigowego,
- odbiór urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 129889,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
w zakresie:
Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w DPS w Klisinie

Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac:
- budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,79 kWp.
- monitoring instalacji fotowoltaicznej, montaż urządzenia do zdalnej transmisji i monitoringu,
- w poz. 11 przedmiaru robót należy dodatkowo skalkulować przystosowanie tablicy rozdzielczej do podłączenia instalacji fotowoltaicznej
- w poz. 17 przedmiaru robót należy dodatkowo skalkulować wykonanie wykopów pomiędzy instalacja fotowoltaiczną a rozdzielnią
- uruchomienie instalacji, przyłączenie jej do sieci elektroenergetycznej, wykonanie wszelkich niezbędnych czynności w zakresie uzgodnień z właściwym terenowo organem ds. energetycznych, wykonanie uzgodnień, pozwoleń, odbiorów z zakładem Energetycznym
- wykonawca opracuje dokumentację techniczną powykonawczą, wykona pomiary i inwentaryzację geodezyjną instalacji 49,79 kWp
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.
- zgłoszenie instalacji do Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Głubczycach
- Wykonawca przeszkoli użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331000-8 - Baterie słoneczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 227777,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
w zakresie:
Zadanie nr 3 Wykonanie instalacji powietrznych pomp ciepła w DPS w Klisinie

Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac:
- technologia pomp ciepła: pompy ciepła powietrze woda typu Split
- montaż zaworów, czujników,
- wykonanie rurociągów,
- wykonanie izolacji rurociągów,
- roboty budowlane: przebicia otworów, rozbieranie nawierzchni z kostki kamiennej, wykopy liniowe, fundamenty blokowe, montaż kostki brukowej,
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 129958,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192132,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218883,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192132,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energetyka Solarna Ensol sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391929529

7.3.3) Ulica: Piaskowa 11 47-400 Racibórz

7.3.4) Miejscowość: 47-400 Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192132,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.