Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4ad23a4-0c24-40c9-acda-063efa0e3f23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035895/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków z Krajowego Planu Odbudowy w ramach inwestycji B3.1.1. „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu pomp II stopnia
obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego (pomp II stopnia) przy Stacji Uzdatniania Wody w Strzeżewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
42122450-9 - Pompy próżniowe
42961200-2 - Przemysłowy system kontroli ruchu lub równorzędny
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z rozdzielnią NN dostosowaną do współpracy z agregatem
Część II dotyczy zakupu, dostawy, montażu i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z rozdzielnią NN dostosowaną do współpracy z agregatem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42961200-2 - Przemysłowy system kontroli ruchu lub równorzędny
42122450-9 - Pompy próżniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie szaf technologicznych i oprogramowania SCADA
Część III obejmuje zakup, dostawa, montaż i uruchomienie szaf technologicznych i oprogramowania SCADA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
42122450-9 - Pompy próżniowe
42961200-2 - Przemysłowy system kontroli ruchu lub równorzędny
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności zawodowej:a) dla Części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) dostawę z montażem i uruchomieniem zestawu hydroforowego lub zestawu pomp wody o wydajności min. 150 m3/h składającego się z min. 4 pomp głównych i jednej pompy nocnej oraz sterowania ciśnieniem słupa wody na zestawie pompowym uzależnionym od min. 12 progów prędkości przepływu;
b) dla Części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) dostawę z montażem i uruchomieniem agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej nie mniejszej niż 100 kVA wraz z rozdzielnią NN lub WN;
c) dla Części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zadanie obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie lub rozbudowę kompleksowego systemy automatyki przemysłowej i nadzoru, w tym funkcjonalności wizualizacji i archiwizacji danych procesowych, dla obiektu przemysłowego lub infrastrukturalnego, gdzie system ten charakteryzował się wysokim stopniem złożoności integracji, tj. sterował i nadzorował procesy technologiczne obejmujące co najmniej 50 punktów pomiarowych/sterowniczych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
3) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo udzielone podmiotowi wyznaczonemu do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ,
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (o którym szczegółowo mowa w ust. 5).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych, dla każdej z części zamówienia objętej ofertą::Dla CZĘŚCI I: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu pomp II stopnia:
a) deklaracja zgodności CE dla oferowanego zestawu hydroforowego (pomp II stopnia), potwierdzająca spełnienie wymogów odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej;
b) karta katalogowa/specyfikacja techniczna producenta oferowanego zestawu hydroforowego, zawierająca szczegółowe parametry techniczne, takie jak: wydajność, wysokość podnoszenia, moc silników, typ zastosowanych pomp, materiały wykonania, wymiary, poziom hałasu, a także potwierdzenie, że oferowane urządzenia są fabrycznie nowe;
c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia dla wszystkich elementów zestawu mających bezpośredni kontakt z wodą, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (np. Atest Higieniczny PZH, certyfikat zgodności z normami).
Dla CZĘŚCI II: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z rozdzielnią NN dostosowaną do współpracy z agregatem:
a) deklaracja zgodności CE dla oferowanego agregatu prądotwórczego oraz dla rozdzielni NN;
b) karta katalogowa/specyfikacja techniczna producenta oferowanego agregatu prądotwórczego, zawierająca parametry takie jak: moc znamionowa (ciągła i awaryjna), rodzaj silnika, zużycie paliwa, pojemność zbiornika paliwa, poziom hałasu, typ alternatora, rodzaj sterowania, wymiary, waga;
c) karta katalogowa/specyfikacja techniczna producenta oferowanej rozdzielni NN, zawierająca szczegółowe parametry techniczne, takie jak: typ rozdzielni, znamionowe napięcie izolacji, znamionowy prąd, rodzaj zabezpieczeń, stopień ochrony IP, schemat elektryczny oraz potwierdzenie dostosowania rozdzielni do współpracy z oferowanym agregatem;
d) dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) lub jej projekt dla oferowanego agregatu i rozdzielni, zawierająca m.in. instrukcję obsługi, schematy elektryczne, zasady konserwacji;
e) oświadczenie producenta/dostawcy o spełnianiu przez agregat i rozdzielnię norm emisji spalin i hałasu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dla CZĘŚCI III: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie szaf technologicznych i oprogramowania SCADA:
a) deklaracja zgodności CE dla oferowanych szaf technologicznych.
b) karta katalogowa/specyfikacja techniczna producenta oferowanych szaf technologicznych, zawierająca dane takie jak: wymiary, stopień ochrony IP, materiał wykonania, rodzaj zamka, sposób montażu (stojąca, wisząca) oraz dane dotyczące zastosowanych w nich urządzeń (np. paneli operatorskich, sterowników PLC - ich modele, parametry, producent).
c) dokumentacja techniczna oprogramowania SCADA, zawierająca:
opis funkcjonalności systemu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości rozbudowy istniejącego systemu monitoringu TelWin (wersja 6.6.0) oraz przeniesienia wizualizacji na nowy serwer i aktualizacji aplikacji do najnowszej wersji.
potwierdzenie kompatybilności i integracji z istniejącymi systemami oraz możliwością przeniesienia istniejącej aplikacji SUW Międzywodzie i integracji z mapą synoptyczną, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1.
wykaz licencji (rodzaj, zakres, bezterminowość, brak dodatkowych opłat) dla oferowanego oprogramowania SCADA.
informacje o zastosowanych protokołach komunikacyjnych i zgodności z otwartymi standardami (np. OPC).
d) oświadczenie Wykonawcy o fabrycznej nowości wszystkich elementów, urządzeń, oprogramowania i licencji użytych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz o ich bezterminowości i braku opłat podczas użytkowania przez Zamawiającego zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
DLA CZĘŚĆ I. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu pomp II stopnia10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
DLA CZĘŚCI II. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z rozdzielnią NN dostosowaną do współpracy z agregatem
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
DLA CZĘŚCI III. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie szaf technologicznych i oprogramowania SCADA
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wadium zostanie zwrócone w sytuacji i na zasadach określonych w art. 98 Pzp.
7. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
8. Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego jednak nie krótszym jak 7 dni.
10. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczeń Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Gwarancja lub poręczenie musi obejmować cały okres związania z ofertą i spełniać co najmniej poniższe wymagania określone w dziale VIII SWZ
11. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym, jest aby formy te obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, muszą zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszelkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że coś innego wnika z przepisów prawa.
12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
13. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao S.A. I/O w Kamieniu Pomorskim
nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541.
Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „Przetarg nr WZP.271.10.2025 – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody”.
14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
14. Dodatkowe informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o dzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego treści wynikać będzie, które roboty usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa w art. 455 ustawy Pzp.3.
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w następujących przypadkach:
a) w razie zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek odstąpienia od umowy, o których mowa w art. 456 ust. 1 ustawy,
b) w razie upadłości lub rozwiązania firmy Wykonawcy odstąpienie od Umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach
c) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy odstąpienie od Umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DZIWNÓW
- Budowa drogi w Dziwnówku
- Świadczenie usługi w zakresie transportu publicznego w ramach przewozów regularnych na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej na trasie Kamień Pomorski - Dziwnów -Wolin
- Zagospodarowanie skweru przy rondzie w Dziwnówku
więcej: przetargi DZIWNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





