eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieborów › "Cyfrowa Gmina - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Nieborowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyfrowa Gmina – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Nieborowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieborów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów Polskich 26

1.5.2.) Miejscowość: Nieborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-416

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +46 838 56 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nieborow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyfrowa Gmina – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Nieborowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24fd352-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020030/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Cyfrowa Gmina – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Nieborowie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Realizacja zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania dofinansowana jest z projektu grantowego „Cyfrowa Gmina", finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU – działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nieborów https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy może potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nieborów reprezentowana przez Wójta Gminy Nieborów z siedzibą w Urzędzie Gminy Nieborów przy Al. Legionów Polskich 26, 99-416 Nieborów. Z administratorem można się skontaktować listownie na adres podany powyżej, przez e-mail: gmina@nieborow.pl oraz telefonicznie: +48 (46) 838 56 13
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nieborów jest Robert Żuchowski e-mail: iodo@spotcase.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Cyfrowa Gmina – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Nieborowie Znak sprawy: GKI.271.8.2023, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Obiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKI.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, dla Urzędu Gminy w Nieborowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Cyfrowa Gmina”, w tym:
1. Komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietami biurowymi – 15 szt.
2. Monitory komputerowe – 15 szt.
3. Serwer typu rack- 1 szt.
4. Przełączniki zarzadzalne rack- 2 szt
5. Firewall UTM – 1 kpl
6. System do realizacji przechowywania kopii bezpieczeństwa
7. Oprogramowanie do zarządzania zasobami IT – 35 licencji
8. System zapobiegania wyciekom danych i informacji (DLP). – 35 licencji

Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 4. do SWZ pn.: „Specyfikacja do oferty”

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48822000-6 - Serwery komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poniżej.

2. Opis kryteriów

1) Cena(C) – waga 60 %
2) Wydłużenie okresu gwarancji jakości, wsparcia technicznego i serwisu w stosunku do wymaganego 12 miesięcznego (G) – waga 40%

ad. 1) – Cena
W przedmiotowym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe – proporcjonalnie mniej.
Ocena punktowa oferty za kryterium ceny (C) zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, będzie wyliczana wg wzoru:

C=(najniższacena bruttospośród złożonych ofert nieodrzuconych)/(cena badanej oferty brutto) x 60% x 100pkt

ad. 2) – Wydłużenie okresu gwarancji jakości, wsparcia technicznego i serwisu w stosunku do wymaganego 12 miesięcznego (G) – waga 40%
Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium można uzyskać łącznie maksymalnie 40,00 pkt.
Punkty zostaną przyznane na następujących zasadach:
a) za wydłużenie okresu gwarancji i wsparcia technicznego dla każdego komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem i pakietem biurowym ponad wymagany 12- miesięczny okres (GWk):
12 miesięcy - 0 pkt,
od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 5 pkt,
od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 9 pkt;
powyżej 36 miesięcy - 10 pkt

b) za wydłużenie okresu gwarancji dla każdego monitora, ponad wymagany 12- miesięczny okres (Gm):
12 miesięcy - 0 pkt,
od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 3 pkt,
od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 5 pkt;
powyżej 36 miesięcy - 6 pkt

c) za wydłużenie okresu gwarancji i wsparcia technicznego dla serwera, ponad wymagany 12- miesięczny okres (GWs):
12 miesięcy - 0 pkt,
od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 4 pkt,
od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 7 pkt;
powyżej 36 miesięcy - 8 pkt

d) za wydłużenie okresu gwarancji i wsparcia technicznego dla Firewalla UTM, ponad wymagany 12- miesięczny okres (GWfw):
12 miesięcy - 0 pkt,
od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 4 pkt,
od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 7 pkt;
powyżej 36 miesięcy - 8 pkt

e) za wydłużenie okresu gwarancji i serwisu dla systemu do realizacji przechowywania kopii zapasowych, ponad wymagany 12- miesięczny okres (Gs):
12 miesięcy - 0 pkt,
od 13 miesięcy do 24 miesięcy - 4 pkt,
od 25 miesięcy do 36 miesięcy - 7 pkt;
powyżej 36 miesięcy - 8 pkt

Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji. W przypadku niewskazania okresu gwarancji, oferta zostanie uznana za niezgodną z treścią SWZ i jako taka podlegać będzie odrzuceniu. Termin udzielonej gwarancji wpisany zostanie do treści umowy.

Łączna suma punktów dla kryterium Wydłużenie okresu gwarancji jakości, wsparcia technicznego i serwisu w stosunku do wymaganego 12 miesięcznego zostanie wyliczona ze wzoru:
G = GWk + Gm + GWs + GWfw + Gs

Ocenę końcową oferty (P) stanowi suma uzyskanych punktów: P= C + G


Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i otrzyma największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 12, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości, wsparcia technicznego i serwisu w stosunku do wymaganego 12 miesięcznego (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku dostaw powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, w zakresie których znajdowała się dostawa komputerów i oprogramowania, a wartość przynajmniej jednej z tych dostaw nie była niższa niż 150.000 zł brutto.

Uwagi
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostaw, o których mowa powyżej.
- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu dostaw, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

3. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2, powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiający od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia,
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Do oferty wykonawca dołącza:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy zasobów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
4) Oświadczenie podmiotu trzeciego, udostępniającego zasoby Wykonawcy, w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ
5) Oświadczenie o podziale obowiązków dla Wykonawców występujących wspólnie – zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ
3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. „Oświadczenie o którym mowa w ust 2 pkt 2 składają ci z Wykonawców występujący wspólnie, którzy wykazują spełnianie warunku udziału w postępowaniu”
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych:
a. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub zostały wykonane lub są wykonywane, wartości tych dostaw, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.– zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:

1. KOMPUTER STACJONARNY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM I PAKIETEM BIUROWYM
a) testy wydajnościowe SYSmark 25 PerformanceTest
b) testy wydajnościowe PC Mark 10 Digital Content Creation dla oferowanej karty graficznej ,
c) wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus, dla oferowanego zasilacza komputera
d) •Certyfikat ISO9001 oraz 50001 lub równoważne dla producenta sprzętu
e) Deklaracja zgodności CE

2. SERWER TYPU RACK-
a) wyniki testu SPECrate2017_int_base, dostępne na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej serwera
b) Certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-50001. lub równoważne normy niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi
c) deklaracje CE –
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku
e) dokument potwierdzający ,ze firma serwisująca posiada ISO 9001 . lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń –
f) Oświadczenie producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta

3. PRZEŁĄCZNIKI ZARZADZALNE RACK-
a) Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

4. SYSTEM DO REALIZACJI PRZECHOWYWANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA
NAS w obudowie RACK -1 szt
a) wyniki testu PassMark
NAS typu desktop
a) wyniki testu PassMark

5. FIREWALL UTM
a) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
6. OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI IT – 35 LICENCJI
a) oświadczenie Producenta o przeprowadzeniu wdrożenia oraz o spełnianiu wymogów OPZ

7. SYSTEM ZAPOBIEGANIA WYCIEKOM DANYCH I INFORMACJI (DLP). – 35 LICENCJI
a) oświadczenie Producenta o przeprowadzeniu wdrożenia oraz o spełnianiu wymogów OPZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
1. KOMPUTER STACJONARNY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM I PAKIETEM BIUROWYM
a) testy wydajnościowe SYSmark 25 PerformanceTest
b) testy wydajnościowe PC Mark 10 Digital Content Creation dla oferowanej karty graficznej ,
c) wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus, dla oferowanego zasilacza komputera
d) •Certyfikat ISO9001 oraz 50001 lub równoważne dla producenta sprzętu
e) Deklaracja zgodności CE

2. SERWER TYPU RACK-
a) wyniki testu SPECrate2017_int_base, dostępne na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej serwera
b) Certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-50001. lub równoważne normy niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi
c) deklaracje CE –
d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku
e) dokument potwierdzający ,ze firma serwisująca posiada ISO 9001 . lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń –
f) Oświadczenie producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta

3. PRZEŁĄCZNIKI ZARZADZALNE RACK-
a) Karta katalogowa oferowanego rozwiązania

4. SYSTEM DO REALIZACJI PRZECHOWYWANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA
NAS w obudowie RACK -1 szt
a) wyniki testu PassMark
NAS typu desktop
a) wyniki testu PassMark

5. FIREWALL UTM
a) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
6. OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI IT – 35 LICENCJI
a) oświadczenie Producenta o przeprowadzeniu wdrożenia oraz o spełnianiu wymogów OPZ

7. SYSTEM ZAPOBIEGANIA WYCIEKOM DANYCH I INFORMACJI (DLP). – 35 LICENCJI
a) oświadczenie Producenta o przeprowadzeniu wdrożenia oraz o spełnianiu wymogów OPZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych przez Zamawiającego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XVI SWZ w sposób i w trybie tam określonym.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ- Wzorem umowy § 8:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany producenta lub modelu urządzenia (zastąpienie określonego urządzenia urządzeniem równoważnym lub wyższej jakości) w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania urządzenia objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
d) zmiany numeru katalogowego urządzenia, nazwy urządzenia, przy zachowaniu jego parametrów;
2) zmiany terminu realizacji umowy – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, w którym Wykonawca nie z własnej winy nie jest w stanie terminu tego dotrzymać, w szczególności w związku z okresowym brakiem określonego urządzenia lub oprogramowania na rynku. Termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas konieczny do zrealizowania dostawy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.