Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215449/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59
1.5.2.) Miejscowość: Żarki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343148304
1.5.8.) Numer faksu: 343148304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/209057/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce338fd-516f-469f-8ddf-2725af523d18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/3/332/DW/SD/2025; PZD/3/342/DP/SD/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – Wykonanie robót remontowo-naprawczych nawierzchni drogowych oraz elementów urządzeń drogi, w szacunkowej ilości do 12400 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1664233,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 – Naprawa nawierzchni dróg bitumicznych oraz elementów urządzeń drogi metodą remontu cząstkowego, w szacunkowej ilości do 350 tTechnologia wykonania remontu cząstkowego obejmuje:
1) Mechaniczne wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, np. prostokąta, kwadratu.
2) Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
3) Ogrzanie bitumu i skropienie dna i boków uszkodzonego miejsca.
4) Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia.
5) Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
6) Szczelne zalanie i przesmarowanie krawędzi łaty emulsją asfaltową wraz z ewentualnym przesypaniem krawędzi materiałem sypkim /piaskiem/.
7) Uprzątnięcie rumoszu ze starej nawierzchni i uporządkowanie terenu robót.
ponadto zakres robót dla Zadania nr 2 obejmuje:
1) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych - kratki ściekowe uliczne oraz włazy kanałowe - z opcją wymiany elementu na nowy;
2) wypełnienie szczelin, pęknięć, spoin i szwów technologicznych asfaltową masą zalewową na gorąco;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 693351 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 – Naprawa i konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami z wykorzystaniem remontera drogowego, w szacunkowej ilości do 250 tWymagania przy realizacji robót w zakresie Zadania Nr 3:
- Wymagany materiał: grysy bazaltowe i emulsja asfaltowa
- Sposób wbudowania: wbudowane pod ciśnieniem remonterem drogowym
- Pozostałe wymogi i standardy wykonania robót określają Wytyczne Techniczne ZDW Katowice „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH REMONTEREM DROGOWYM (wersja 05.2021) – stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 261375 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4 – Cząstkowe naprawy nawierzchni dróg i chodników z kostki betonowej i kamiennej, w szacunkowej ilości do 200 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 350605,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 5 - Odnowa i odtworzenie oznakowania poziomego dróg na sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanej przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w szacunkowej ilości do 26000 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 445875 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977653,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495441,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977653,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafalin Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.3) Ulica: Malicka
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977653,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334040,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557734,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459405 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208485 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236775 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208485 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.3) Ulica: Malicka
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208485 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299510,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299510,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299510,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JOTEM 2 MAŁGORZATA BĄTOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491015102
7.3.3) Ulica: ZDÓW UL. WILLOWA
7.3.4) Miejscowość: WŁODOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-421
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H. JOTEM 2 MAŁGORZATA BĄTOREK
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H. JOTEM 2 MAŁGORZATA BĄTOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299510,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DROGPOL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730235793
7.3.3) Ulica: 3 Maja
7.3.4) Miejscowość: Poraj
7.3.5) Kod pocztowy: 42-360
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻARKI
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1714 S na odcinku ul. Sikorskiego w m. Myszków - wykonanie dokumentacji projektowej
- Doposażenie placu zabaw przy Klubie dziecięcym w Żarkach -Aktywne Place Zabaw 2025
- Doposażenie placu zabaw przy Klubie dziecięcym w Żarkach oddział w Przybynowie - Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Wykonanie oznakowania poziomego w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.