eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Uzupełnij dziurę - infrastruktura rowerowa wzdłuż Grenadierów Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 7008W (ul. Targowej i ul. J. Zamoyskiego) (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie inwestycji pn.:
Część 1 – Uzupełnij dziurę – infrastruktura rowerowa wzdłuż Grenadierów
Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 7008W (ul. Targowej i ul. J. Zamoyskiego) (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 120

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inwestycji pn.:
Część 1 – Uzupełnij dziurę – infrastruktura rowerowa wzdłuż Grenadierów
Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 7008W (ul. Targowej i ul. J. Zamoyskiego) (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f33c3fb-095b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009587/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego na rok 2021:Remont ciągu pieszo- rowerowego na ul. Popularnej

1.1.24 Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego na rok 2021:Park kieszonkowy przy skrzyżowaniu Powstańców Śląskich/Wrocławska

1.1.25 Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego na rok 2021:Chodnik przy Trakcie Lubelskim

1.1.39 Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego ,,Uzupełnij DZIURĘ - infrastruktura rowerowa wzdłuż Grenadierów''

1.1.62 Realizacja projektu,,Przebudowa drogi powitowej nr 7008W na skrzyżowaniu ul. Targowej, ul. J. Zamoyskiego oraz Al. Zielenieckiej''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/60/TP/42/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uzupełnij dziurę – infrastruktura rowerowa wzdłuż Grenadierów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2116325,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 7008W (ul. Targowej i ul. J. Zamoyskiego)
w rej. Skrzyżowania z al. Zieleniecką

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 187694,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Park Kieszonkowy przy skrzyżowaniu Powstańców Śląskich i Wrocławskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 309382,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont ciągu pieszo-rowerowego na ul. Popularnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 162661,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja projektu BP „Kontraruch rowerowy na ulicy Mycielskiego, Paca i Prochowej”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 95305,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chodnik przy Trakcie Lubelskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 309249,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2978952,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3099199,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2978952,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych i Inżynieryjno Instalacyjnych KROL Włodzimierz Królik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 1250011324

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 9g

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2978952,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. 14.09.2021 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w częściach 2, 3, 4, 5, 6 nie złożono ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. 14.09.2021 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w częściach 2, 3, 4, 5, 6 nie złożono ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. 14.09.2021 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w częściach 2, 3, 4, 5, 6 nie złożono ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. 14.09.2021 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w częściach 2, 3, 4, 5, 6 nie złożono ofert.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. 14.09.2021 r. do godziny 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w częściach 2, 3, 4, 5, 6 nie złożono ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.