eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witnica › Termomodernizacja szkoły podstawowej nr 1 w Witnicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja szkoły podstawowej nr 1 w Witnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Witnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 957216445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b280a6e-bf1f-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja szkoły podstawowej nr 1 w Witnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b280a6e-bf1f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025423/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w tym oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja szkoły podstawowej nr 1 w Witnicy”.
2) Budynek Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Ludzi Pojednania zlokalizowany jest w Witnicy przy Placu Wolności 7, na działce nr 1123/2. Obiekt składający się z segmentów połączonych łącznikami.
3) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac termoodernizacyjnych poszczególnych segmentów kompleksu stanowiących siedzibę Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Ludzi Pojednania zlokalizowanej jest w Witnicy przy Placu Wolności 7 wraz z elementami zagospodarowania terenu oraz opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu po zakończonych pracach termomodernizacyjnych.
4) Wykonawca po otrzymaniu stosownego pełnomocnictwa od Zamawiającego winien także uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, pozwolenia, zgłoszenia itp. wynikające z opracowywanej dokumentacji i prowadzonych robót budowlanych.
5) Zakres robót budowlanych ma obejmować:
a. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych poszczególnych segmentów obiektu oprócz budynku szatni i Sali gimnastycznej,
b. wykonanie elewacji bryły głównej budynku z licówek ceglanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
c. wykonanie docieplenia i izolacji ścian przyległych do gruntu oprócz budynku szatni i Sali gimnastycznej,
d. wykonanie na brakujących odcinkach opaski obwodowej budynku z kostki betonowej,
e. wykonanie docieplenia stropodachów poszczególnych segmentów obiektu oprócz budynku szatni i Sali gimnastycznej wraz z obróbkami blacharskimi,
f. wykonanie pokrycia papą nawierzchniową wszystkich stropodachów,
g. wymianę rynien i rur spustowych,
h. wymianę parapetów zewnętrznych,
i. wymianę instalacji odgromowej,
j. wymianę kominków wentylacyjnych i kratek na wykonane ze stali nierdzewnej,
k. przemurowanie uszkodzonych kominów wentylacyjnych ponad stropodachami wraz z udokumentowaniem ich drożności (opinia kominiarska),
l. wymianę dwóch pieców gazowych,
m. wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV w poszczególnych segmentach obiektu oprócz budynku szatni i Sali gimnastycznej,
n. wymianę wypaczonej stolarki drzwiowej na aluminiową w poszczególnych segmentach obiektu oprócz budynku szatni i Sali gimnastycznej,
o. wymiana istniejącego przyłącza ciepłowniczego na przyłącze z rur preizolowanych, biegnącego w kanale ciepłowniczym na odcinku pomiędzy budynkiem głównym, a kotłownią,
p. zagospodarowanie terenu nad kanałem ciepłowniczym – odtworzenie (drogi wewnętrzne i chodniki i place z kostki brukowej),
q. wykonanie instalacji fotowoltaicznej zapewniającej min. 50% energii potrzebnej do funkcjonowania budynku w ciągu roku.
6) Budynek szatni i Sali gimnastycznej
a. wykonanie docieplenia dachów dwuspadowych budynek szatni,
b. wykonanie docieplenia dachów w budynku Sali gimnastycznej, oprócz zadaszenia z płyt warstwowych,
c. wymiana pokrycia dachowego w budynku Sali gimnastycznej, oprócz zadaszenia z płyt warstwowych z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi,
d. mostkowanie zadaszenia Sali gimnastycznej na łączeniach płyt warstwowych.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia, oraz stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3751500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3751500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UB Szałata sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366226427

7.3.3) Ulica: A.W. Niegolewskich

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-232

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, roboty budowlane i instalacyjne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3751500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.