eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ZASILANEGO ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ZASILANEGO ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO ZASILANEGO ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9e69c7-ee37-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038667/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbudowa oświetlenia drogowego zasilanego ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Lubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Rozbudowa oświetlenia drogowego zasilanego ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Lubin.”
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) budowę 27 zestawów oświetleniowych ulicznych (lamp), zasilanych z akumulatorów, ładowanych z paneli fotowoltaicznych, zlokalizowanych wg zestawienia stanowiącego załącznik do SWZ,
2) tyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza punktów oświetleniowych objętych umową,
3) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Kompletny zestaw oświetleniowy składać się będzie w szczególności z następujących elementów:
1) słup stalowy stożkowy o przekroju ośmiokątnym, ogniowo ocynkowany, dodatkowo malowany proszkowo, w kolorze RAL 7004 (jasno szary) – wysokość 7 m,
2) wysięgnik,
3) oprawa LED ze źródłem światła o mocy 27-31W (strumień świetlny: min. 3000 lm, temperatura barwy światła 5000 – 7000K, żywotność diod LED minimum 50 000 godzin pracy)
4) panele fotowoltaiczne o mocy 360-380 W,
5) akumulator (akumulatory) ze skrzynią (skrzynia ze stali nierdzewnej lub innego wytrzymałego tworzywa odpornego na korozję, typ wodoodporny, rozpraszająca ciepło, antykradzieżowa)
o pojemności min. 200 Ah, dopuszcza się zastosowanie dwóch akumulatorów o pojemności 120 Ah – każdy (2x120 Ah),
6) programowalny sterownik regulujący natężenie światła, w tym w godzinach nocnych (reduktor mocy),
7) regulator ładowania akumulatora,
8) fundament,
9) zapewnienie autonomicznej pracy lampy solarnej w okresie min. 4 dni przez 8 godzin na dobę.
Miejsce montażu 27 zestawów oświetleniowych przedstawiono na załącznikach mapowych dołączonych do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowią udostępnione ze SWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót z zastrzeżeniem, że przedmiar robót Zamawiający udostępnia pomocniczo i nie stanowi on podstawy do sporządzenia wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269665,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359000,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294439,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WICHARY TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482796643

7.3.3) Ulica: Handlowa 2B

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294439,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin umowy: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.