eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876194500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://elk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb7e015-d1e8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022549/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203625,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 57922,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 35314,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnej w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44510000-8 - Narzędzia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 7232,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39241120-0 - Noże kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 19027,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia edukacyjnego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 99980,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39140000-5 - Meble domowe

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 30982,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45471,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49852,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45471,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Sp. Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45471,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40089,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40089,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40089,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Sp. Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40089,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach III części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości” wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach III części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedyna oferta, która została złożona w ww. części postępowania, Zamawiający odrzucił na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5 zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części III.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach IV części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości” wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach IV części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedyna oferta, która została złożona w ww. części postępowania, Zamawiający odrzucił na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5 zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części IV.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130687,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp.z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-01

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 1 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.