Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn.Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
w Groblicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiegonad realizacją zadania pn.Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
w Groblicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7e6aa1-0053-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118524/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112279,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w szczególności w zakresie robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych, wodociągowych, sanitarnych oraz drogowych przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Groblicach oraz budowa sieci wodociągowej łączącej ujęcia wody z instalacją SUW w Groblicach.” Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.
a) rozbudowę budynku SUW o nową przylegającą bryłę o powierzchni użytkowej ok. 214,98 m2 wraz z przebudową istniejącego budynku SUW w celu połączenia obu obiektów w jeden funkcjonalny budynek,
b) Budowa zbiornika wyrównawczego wody czystej o pojemności ok. 200 m3,
c) Demontaż części istniejących utwardzeń terenu i wykonanie nowych utwardzeń terenu,
d) Demontaż i montaż instalacji oświetlenia terenu SUW,
e) Wykonanie instalacji elektroenergetycznych,
f) Wykonanie rurociągów międzyobiektowych do przesyłu wody surowej i czystej,
g) Wykonanie rurociągu odprowadzającego oczyszczone wody popłuczne,
h) Wykonanie ogrodzenia terenu,
i) Przeniesienie budynku gospodarczego wraz z wewnętrzną linią zasilającą (WLZ),
j) Rozbiórkę odcinka instalacji na terenie SUW Groblice w celu wpięcia projektowanej sieci,
k) Rozbiórkę odcinka istniejącej instalacji na terenie SUW Groblice w celu wpięcia projektowanej sieci,
l) Budowę odcinka sieci wodociągowej De 160 PEHD RC o długości ok. 1359,99 m łączącej istniejącą instalację wody SUW w Groblicach ze studniami nr 3 i nr 4,
m) instalacji elektrycznej zasilającej pompy oraz instalacji oświetlenia terenu,
n) nowych utwardzeń terenu z kostki betonowej,
o) nowego ogrodzenia terenu,
p) prac instalacyjnych przy studniach nr 3,4 polegających na wykonaniu podbudowy oraz żelbetowego fundamentu pod kompaktową obudową studzienną, montażu obudowy naziemnej, montażu pompy głębinowej i rur studziennych, montażu wyposażenia instalacyjnego obudowy studziennej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2023 do godz. 10:00, do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Mechaniczna ścinka poboczy gruntowych na terenie Gminy Siechnice
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Budowa zatok autobusowych na ul. Wrocławskiej i ul. Dębowej w Radwanicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ GRAWITACYJNO - TŁOCZNEJ Z PRZYŁĄCZEM I PRZEPOMPOWNIĄ W UL. STANISŁAWA STASZICA I UL. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W SIECHNICACH
- Zakup systemu monitoringu dla przepompowni wód deszczowych wraz ze szkoleniem pracowników Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych kubaturowych zadań inwestycyjnych w mieście Ząbki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa DW 705 na odc. od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie" - nr post. 063/25
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych - dot. Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT W RAMACH ZADANIA PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ 3463D UL. LIPOWA W LUBAWCE W KM 0+000 - 1+425
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.