eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Groblicach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn.Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
w Groblicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn.Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
w Groblicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7e6aa1-0053-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118524/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 112279,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w szczególności w zakresie robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych, wodociągowych, sanitarnych oraz drogowych przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Groblicach oraz budowa sieci wodociągowej łączącej ujęcia wody z instalacją SUW w Groblicach.” Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.
a) rozbudowę budynku SUW o nową przylegającą bryłę o powierzchni użytkowej ok. 214,98 m2 wraz z przebudową istniejącego budynku SUW w celu połączenia obu obiektów w jeden funkcjonalny budynek,
b) Budowa zbiornika wyrównawczego wody czystej o pojemności ok. 200 m3,
c) Demontaż części istniejących utwardzeń terenu i wykonanie nowych utwardzeń terenu,
d) Demontaż i montaż instalacji oświetlenia terenu SUW,
e) Wykonanie instalacji elektroenergetycznych,
f) Wykonanie rurociągów międzyobiektowych do przesyłu wody surowej i czystej,
g) Wykonanie rurociągu odprowadzającego oczyszczone wody popłuczne,
h) Wykonanie ogrodzenia terenu,
i) Przeniesienie budynku gospodarczego wraz z wewnętrzną linią zasilającą (WLZ),
j) Rozbiórkę odcinka instalacji na terenie SUW Groblice w celu wpięcia projektowanej sieci,
k) Rozbiórkę odcinka istniejącej instalacji na terenie SUW Groblice w celu wpięcia projektowanej sieci,
l) Budowę odcinka sieci wodociągowej De 160 PEHD RC o długości ok. 1359,99 m łączącej istniejącą instalację wody SUW w Groblicach ze studniami nr 3 i nr 4,
m) instalacji elektrycznej zasilającej pompy oraz instalacji oświetlenia terenu,
n) nowych utwardzeń terenu z kostki betonowej,
o) nowego ogrodzenia terenu,
p) prac instalacyjnych przy studniach nr 3,4 polegających na wykonaniu podbudowy oraz żelbetowego fundamentu pod kompaktową obudową studzienną, montażu obudowy naziemnej, montażu pompy głębinowej i rur studziennych, montażu wyposażenia instalacyjnego obudowy studziennej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2023 do godz. 10:00, do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.