eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień, wykonanie nowych nasadzeń drzew i roślin na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz usunięcie ptasich gniazd na terenie parków miejskich



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień, wykonanie nowych nasadzeń drzew i roślin na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz usunięcie ptasich gniazd na terenie parków miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień, wykonanie nowych nasadzeń drzew i roślin na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz usunięcie ptasich gniazd na terenie parków miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba5cd27b-010a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie w należytym stanie zadrzewień, wykonanie nowych nasadzeń drzew i roślin na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz usunięcie ptasich gniazd na terenie parków miejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 388600,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299836,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie zadrzewień na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz usuwanie ptasich gniazd na terenie parków miejskich.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) cięcia pielęgnacyjne drzew,
2) cięcia techniczne drzew,
3) usuwanie odrostów drzew,
4) usuwanie drzew,
5) usuwanie karp drzew,
6) frezowanie karp drzew,
7) cięcia pielęgnacyjne krzewów,
8) cięcia żywopłotów,
9) usuwanie krzewów,
10) awaryjne usuwanie wiatrołomów,
11) nasadzenie drzew,
12) nasadzenie krzewów,
13) przesadzenie drzew,
14) montaż wiązań elastycznych,
15) wykonywanie operatów dendrologicznych,
16) bezpłatne doradztwo w zakresie planowanych nasadzeń,
17) uzupełnienie nawierzchni chodników po usuniętych drzewach,
18) rozbieranie nawierzchni chodników pod nowe nasadzenia,
19) palikowanie drzew,
20) usuwanie ptasich gniazd na terenie parków miejskich.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia związany
z utrzymaniem drzewostanu, usuwaniem ptasich gniazd, technologią robót i opisem wymagań jakościowych został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ – „Technologia robót”.
4. Szacunkowe ilości usług do wykonania w okresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ – „Wykaz prac do zrealizowania”. Wszystkie ilości wskazane w Załączniku,
o którym mowa w zdaniu poprzednim, są ilościami orientacyjnymi (szacunkowymi), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu albo Zamawiający może ich nie wykorzystać w ogóle.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, zawierających
w szczególności: rodzaj i zakres usług/prac do wykonania, miejsce oraz termin realizacji. Zamawiający każdorazowo przekaże zlecenie
w formie elektronicznej na adres poczty e-mail Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania zlecenia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy.
6. W przypadku wystąpienia wiatrołomów Wykonawca zobowiązany będzie do ich usunięcia – całodobowo, również w dni wolne od pracy. Zgłoszenie Wykonawcy faktu o wystąpieniu wiatrołomów nastąpi pocztą elektroniczną - w dni pracy Zamawiającego, pod wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. Natomiast w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Zamawiającego, zgłoszenia będą przekazywane pod całodobowy numer dyżurujący Wykonawcy, który zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://zgorzelec.eu/ oraz przekazany odpowiednim służbom. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia.
W przypadku wystąpienia wiatrołomów w pasie drogowym oraz na innych terenach zagrażających bezpieczeństwu zdrowia, życia
i mienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. Wykonawca każdorazowo po usunięciu wiatrołomu zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pocztą elektroniczną informację o usunięciu wiatrołomu wraz ze wskazaniem terminu i miejsca jego usunięcia. Podczas usuwania wiatrołomów, Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną (przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po usunięciu) posiadającą znacznik czasowy jej sporządzenia (datę i godzinę). Wykonaną dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z informacją o usunięciu wiatrołomu.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pisemnych odpowiedzi na zarzuty, skargi i zapytania kierowane do Zamawiającego od mieszkańców, mediów i organizacji ekologicznych, dotyczących prawidłowości wykonywanych usług,
w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania ich pocztą elektroniczną przez Zamawiającego.
8. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, przekazane pocztą elektroniczną, w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany będzie do przeprowadzenia oględzin
i sporządzania pisemnych opinii w zakresie stanu fitosanitarnego drzew wnioskowanych do wycinki, z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Zgorzelec. Opinia będzie zawierała kompleksową ocenę możliwości rozwojowych drzewa, tj. fazy rozwoju i dynamiki wzrostu (żywotności), zagrożeń biotycznych
i abiotycznych oraz statyki, a także informację dotyczącą zasadności wniosku lub braku podstaw do usunięcia danego drzewa, w sposób jednoznaczny wskazując stanowisko osoby wykonującej ekspertyzę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opinię pocztą elektroniczną, w terminie do 3 dni od otrzymania wezwania. Opinie winny być sporządzane przez osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie pozwalające na ocenę stanu fitosanitarnego drzew.
9. Podczas prowadzenia prac, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dokumentacji fotograficznej posiadającej znacznik czasowy jej sporządzenia (datę i godzinę). Dokumentacja fotograficzna powinna być wykonywana na każdym etapie prowadzenia prac tj.: przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu. Wykonaną dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej, tj. pocztą elektroniczną lub na nośniku CD/DVD lub na nośniku typu Pendrive, wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru poszczególnych zleceń,
z zastrzeżeniem zapisów ust. 6 niniejszego rozdziału.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac prowadzonych w pasach drogowych dróg publicznych w trakcie ich wykonywania, w tym również wykonanie na swój koszt i we własnym zakresie projektów zabezpieczenia robót wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekty zabezpieczenia robót powinny zostać wykonane zgodnie z § 5 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzaniem.
15. Szczegółowe zasady i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na dokonane nasadzenia materiału roślinnego 12-miesięcznego okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211600-8 - Sadzenie drzew

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum – Justyna Droszcz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa „Elektrobud”

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uczestnik konsorcjum – Monika Droszcz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Monika Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131483663; 6161538601

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 75A/4

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.