eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/206933/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109909e6-4013-42cf-aff9-d786231c3789

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133614/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FENX.05.04-IP.02-0001/23 pn. „Kampania Kolejowe ABC III”, współfinansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG-WZPU.2501.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212190-7 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANTINO Kancelaria Konsultingowa. Kancelaria Prawno-Patentowa Dariusz Dąbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571444035

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25 lok. 519a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Doradztwo w zakresie technologii edukacyjnych, projektowania aplikacji i integracji narzędzi cyfrowych (takich jak np. tablet lub gogle VR lub ekran) wspierających proces dydaktyczny.
2. Współtworzenie i opiniowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia (OPZ), standardami WCAG oraz zasadą równego traktowania wykonawców.
3. Ustalanie parametrów technicznych sprzętu i oprogramowania, w tym rekomendowanie modeli urządzeń oraz narzędzi kompatybilnych z aplikacjami edukacyjnymi.
4. Przygotowanie założeń do aplikacji edukacyjnych na różne urządzenia (takich jak np. tablet lub gogle VR lub ekran) zgodnie z przekazanymi scenariuszami zajęć.
5. Doradztwo przy przygotowywaniu odpowiedzi na pytania wykonawców w toku postępowania przetargowego.
6. Konsultacje merytoryczne i wsparcie przy odbiorze narzędzi, aplikacji i treści edukacyjnych.
7. Zapewnienie bieżącej dostępności (kontakt zdalny i osobisty) w celu realizacji konsultacji, analiz i spotkań roboczych.

Podwykonawca: Ahtapot Magda Iwańska-Galanciak, ul. Franciszkańska, nr 14/16, lok. 51, 91-433 Łódź NIP 7262429179


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.