Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202867/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00223253/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/206933/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109909e6-4013-42cf-aff9-d786231c3789
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FENX.05.04-IP.02-0001/23 pn. „Kampania Kolejowe ABC III”, współfinansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-WZPU.2501.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212190-7 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85977,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85977,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANTINO Kancelaria Konsultingowa. Kancelaria Prawno-Patentowa Dariusz Dąbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571444035
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25 lok. 519a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Doradztwo w zakresie technologii edukacyjnych, projektowania aplikacji i integracji narzędzi cyfrowych (takich jak np. tablet lub gogle VR lub ekran) wspierających proces dydaktyczny.
2. Współtworzenie i opiniowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia (OPZ), standardami WCAG oraz zasadą równego traktowania wykonawców.
3. Ustalanie parametrów technicznych sprzętu i oprogramowania, w tym rekomendowanie modeli urządzeń oraz narzędzi kompatybilnych z aplikacjami edukacyjnymi.
4. Przygotowanie założeń do aplikacji edukacyjnych na różne urządzenia (takich jak np. tablet lub gogle VR lub ekran) zgodnie z przekazanymi scenariuszami zajęć.
5. Doradztwo przy przygotowywaniu odpowiedzi na pytania wykonawców w toku postępowania przetargowego.
6. Konsultacje merytoryczne i wsparcie przy odbiorze narzędzi, aplikacji i treści edukacyjnych.
7. Zapewnienie bieżącej dostępności (kontakt zdalny i osobisty) w celu realizacji konsultacji, analiz i spotkań roboczych.
Podwykonawca: Ahtapot Magda Iwańska-Galanciak, ul. Franciszkańska, nr 14/16, lok. 51, 91-433 Łódź NIP 7262429179
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85977,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie usługi dostępu do oprogramowania elektronicznego zarządzania dokumentacją w Polskim Wydawnictwie Muzycznym wraz z usługą wsparcia i szkolenia
- Wdrożenie elektronicznego obiegu wybranych dokumentów w systemie XPrimer wraz z dostawą dodatkowych licencji użytkowników oraz licencji modułu XPrimer.KSeF
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





