eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.8.) Numer faksu: 875659360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a2f6f4a-f07e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbiórka dwóch istniejących pomostów drewnianych i budowa dwóch pomostów pływających przy plaży w msc. Gawrych Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w ramach realizacji projektu ,,Zagospodarowanie przestrzeni nad jez. Wigry w msc. Gawrych Ruda poprzez utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214910/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 307223,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143227,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje Budowę pomostów pływających na jeziorze Wigry.
3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na „Budowie pomostów pływających na jeziorze Wigry”.
3.3. Zakres robót obejmuje m.in.:
Budowę dwóch pomostów pływających na jeziorze Wigry:
Pomost A dł. 22,00 + 6,00 m = 28,00 m, szer. 2,40 m;
- wykonanie elementów wyposażenia pomostu A – ścieżka edukacyjna „Tropy zwierząt” – ślady zwierząt wykonane w deskach pomostu w skali 1:1 – ślady wilka, bobra i wydry.
Pomost B dł. 22,00 + 6,00 m = 28,00 m, szer. 2,40 m;
- wykonanie elementów wyposażenia pomostu B – ścieżka edukacyjna „Tropy zwierząt” – ślady zwierząt wykonane w deskach pomostu w skali 1:1 – ślady czapli siwej, łabędzie i kaczki krzyżówki.
o łącznej powierzchni całkowitej 134,40 m2 na jeziorze Wigry dz. nr 200 – obręb 0019 Magdalenowo i Wigry.

Pomosty pływające zlokalizowane w południowej części jeziora Wigry na wysokości działki nr ew. 129 obręb 0010 Gawrych Ruda.
Pomosty składają się z systemowych segmentów o wym. 6,00 m x 2,40 m x 0,52 m połączonych ze sobą za pomocą specjalnych zawiasów, z brzegiem połączonych przy pomocy trapu wejściowego o wym. 4,00 m x 2,40 m. Z dnem segmenty połączone łańcuchami kotwicznymi z martwymi kotwicami betonowymi o wadze min. 200 kg każda.
Segmenty nośne i trap pomostu wykonane z kształtowników stalowych gatunku S235 następnie ocynkowanych zgodnie z polską normą PN-EN ISO 1461.
Poszycie z blachy ocynkowanej w gatunku DX51D zgodnie z normą EN10346.2016. Materiał wypornościowy segmentów nośnych – styropian trudno nasiąkliwy EPS150.
Pokład pomostu i trapu z desek ryflowanych antypoślizgowych drewnianych o wymiarach 4,8 x 16,5 x 240 cm w kolorze brązowym. Deski oparte na czterech belkach podłużnych o rozstawie nie większym niż 70 cm (Zalecenie producenta desek z uwagi na ugięcie i wytrzymałość). Mocowanie za pomocą wkrętów nierdzewnych.
Zamawiający dopuszcza zmianę szerokości pojedynczej deski oraz dopuszcza zastosowanie impregnacji ciśnieniowej środkiem obojętnym na środowisko w kolorze bezbarwnym.
Trap wejściowy od strony pomostu mocowany jest przegubowo, natomiast od strony brzegu oparty na poziomie płyty betonowej za pomocą kształtownika z blachy ryflowanej gr. 3 mm. Płyta o wymiarach 3,00 x 1,00 x 0,15 m z betonu klasy C20/25 zbrojona konstrukcyjnie.
Elementy kotwiące – pomost pływający utrzymuje swoją pozycję za pomocą martwych kotwic, które leżą na dnie. Kotwice martwe z betonu o wadze 200 kg spięte są z segmentami pływającymi za pomocą łańcuchów ocynkowanych ogniowo.
Wykonanie elementów wyposażenia – barierka narożna ocynkowana o wym. 2,40 m x 2,00 m na której zostanie zamontowana tablica zasad bezpiecznego zachowania. Barierka o wym. 2,40 x 2,00 m zostanie zamontowana na segmencie stanowiącym ciąg spacerowy równoległy do linii brzegowej na zakończeniu segmentu
o wym. 6,00 x 2,40 m z prawej strony patrząc od strony brzegu w kierunku jeziora.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów winien uzyskać akceptację Zamawiającego/inspektora nadzoru na materiał/urządzenie przeznaczone do wbudowania.

Pomost nie generuje barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, jego usytuowanie bezpośrednio przy brzegu pozwoli na swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.

3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:

1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
oraz załącznikach do SWZ:
2) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami,
3) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
4) projekcie Umowy.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.

Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
Zamawiający będzie żądał do przedłożenia kalkulacji ceny przed zawarciem umowy (wyłącznie od wykonawcy, z którym zamierza zawrzeć umowę).
Zamawiającego może żądać kosztorysu ofertowego także w przypadku: np. w ramach wyjaśnień rażąco niskiej ceny czy w ramach rozliczeń związanych z częściowym odstąpieniem od umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych;
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego.

3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub lepszego), za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z projektem budowlanym, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami SWZ oraz postanowieniami Umowy.
3.7. Jeżeli dokumentacja postępowania w tym projekt budowalny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne.
3.8. Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
3.9. Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.
3.10. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia min. 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167043,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167043,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWM Dojnikowscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440005388

7.3.3) Ulica: Majerskiego

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167043,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.