Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171531/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc064a2-d512-4dba-a12c-3bcdc7d7403e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc064a2-d512-4dba-a12c-3bcdc7d7403e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dz. Boguszowice Stare
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4358181 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 667478,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest - opisana w programie funkcjonalno–użytkowym (PFU) realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zagospodarowania ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego położonego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku, w dzielnicy Boguszowice Stare.
Objęte postępowaniem zamówienie obejmuje realizację, w ramach wspólnego opracowania dwóch zakresów:
zakres 1) - Miasteczko ruchu drogowego i placyk gier podwórkowych
[zakres finansowany ze środków z budżetu obywatelskiego na rok 2025]
zakres 2) - Tor do jazdy na rolkach
[zakres finansowany poza budżetem obywatelskim].
Na przedmiotowej nieruchomości, w ramach odrębnego zlecenia, wykonane zostaną w pierwszym półroczu 2025 r. prace w ramach budowy wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej i drewnianej wiaty rekreacyjnej – które to obiekty stanowić winny funkcjonalną całość z obiektami objętymi niniejszym postępowaniem przetargowym - tj. miasteczkiem ruchu drogowego, placykiem gier podwórkowych i torem do jazdy na rolkach. Planowane rozmieszczenie ww. obiektów, w tym obiektów objętych oddzielnym – wcześniejszym zamówieniem (boiska wielofunkcyjnego i wiaty rekreacyjnej), jak i towarzyszącej im planowanej infrastruktury, przedstawione zostało w załączniku graficznym do PFU (załącznik nr 2 do PFU - „Rozmieszczenie istniejących i planowanych obiektów sportowych i rekreacyjnych…”) .
Objęta przedmiotem zamówienia dokumentacja projektowa oraz organizacja prowadzonych w oparciu o nią robót, powinny uwzględniać uprzednio zlecone - objęte oddzielnym zamówieniem obiekty (tj. boisko wielofunkcyjne i wiatę rekreacyjną), a powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia obiekty i infrastruktura (w tym chodniki, zieleń i elementy małej architektury) winny stanowić zgodne z wymogami Prawa budowlanego i obowiązujących przepisów uzupełnienie zleconego uprzednio zagospodarowania terenu rekreacyjnego. Teren ten ma być dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zamówienia, poza robotami budowlanymi, obejmuje także:
− wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do zgodnego z prawem zgłoszenia robót budowlanych i lub/uzyskania pozwolenia na budowę na zakres robót takiego zgłoszenia i/lub pozwolenia wymagający, w oparciu o aktualną wykładnię przepisów Prawa budowlanego,
− pełną obsługę geodezyjną (w tym inwentaryzację powykonawczą) i zakup niezbędnych map do celów projektowych,
− serwis techniczny i konserwację wykonanych nawierzchni i zabudowanego wyposażenia i urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, przez co należy rozumieć przeglądy i konserwacje wymagane w okresie gwarancyjnym przez producenta, a także odtworzenie, w razie takiej potrzeby - zużytego w trakcie eksploatacji (w okresie gwarancyjnym) oznakowania poziomego grubo- i cienkowarstwowego na nawierzchni asfaltobetonowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w specyfikacji warunków zamówienia oraz programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889504,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995500,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889504,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452555567
7.3.3) Ulica: Piastowska 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne oraz bitumiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889504,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania wszystkich wymaganych w aktualnej dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) producenta: przeglądów, czynności serwisowych oraz bieżących i awaryjnych napraw i remontów agregatów prądotwórczych (2 szt.) o mocy ok. 2MWe i ok. 2MWt każdy zainstalowanych w EC Sośnica eksploatowanych przez Polską Grupę Górniczą S.A. Oddział Zakład EC
- Remont systemów i urządzeń metanometrii dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na 3 zadania
- Usługa udostępnienia systemu do zgłoszeń kandydatów, prowadzenia wyborów radnych oraz zarządzania Młodzieżową Radą Miasta
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla potrzeb wykonania modernizacji instalacji hydrantowej w budynku Oddziału ZUS w Rybnik przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Wykonanie robót budowl. polegających na utwardzeniu nawierzchni działki budowlanej wraz budową obiektów małej architektury w ramach zadania z budżetu obywatelskiego nr 1335 "Zielone azyle na Pradze"
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.