eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikBudowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc064a2-d512-4dba-a12c-3bcdc7d7403e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc064a2-d512-4dba-a12c-3bcdc7d7403e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dz. Boguszowice Stare

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4358181 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 667478,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - opisana w programie funkcjonalno–użytkowym (PFU) realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zagospodarowania ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego położonego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybniku, w dzielnicy Boguszowice Stare.
Objęte postępowaniem zamówienie obejmuje realizację, w ramach wspólnego opracowania dwóch zakresów:
zakres 1) - Miasteczko ruchu drogowego i placyk gier podwórkowych
[zakres finansowany ze środków z budżetu obywatelskiego na rok 2025]
zakres 2) - Tor do jazdy na rolkach
[zakres finansowany poza budżetem obywatelskim].
Na przedmiotowej nieruchomości, w ramach odrębnego zlecenia, wykonane zostaną w pierwszym półroczu 2025 r. prace w ramach budowy wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej i drewnianej wiaty rekreacyjnej – które to obiekty stanowić winny funkcjonalną całość z obiektami objętymi niniejszym postępowaniem przetargowym - tj. miasteczkiem ruchu drogowego, placykiem gier podwórkowych i torem do jazdy na rolkach. Planowane rozmieszczenie ww. obiektów, w tym obiektów objętych oddzielnym – wcześniejszym zamówieniem (boiska wielofunkcyjnego i wiaty rekreacyjnej), jak i towarzyszącej im planowanej infrastruktury, przedstawione zostało w załączniku graficznym do PFU (załącznik nr 2 do PFU - „Rozmieszczenie istniejących i planowanych obiektów sportowych i rekreacyjnych…”) .
Objęta przedmiotem zamówienia dokumentacja projektowa oraz organizacja prowadzonych w oparciu o nią robót, powinny uwzględniać uprzednio zlecone - objęte oddzielnym zamówieniem obiekty (tj. boisko wielofunkcyjne i wiatę rekreacyjną), a powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia obiekty i infrastruktura (w tym chodniki, zieleń i elementy małej architektury) winny stanowić zgodne z wymogami Prawa budowlanego i obowiązujących przepisów uzupełnienie zleconego uprzednio zagospodarowania terenu rekreacyjnego. Teren ten ma być dostępny dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zamówienia, poza robotami budowlanymi, obejmuje także:
− wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do zgodnego z prawem zgłoszenia robót budowlanych i lub/uzyskania pozwolenia na budowę na zakres robót takiego zgłoszenia i/lub pozwolenia wymagający, w oparciu o aktualną wykładnię przepisów Prawa budowlanego,
− pełną obsługę geodezyjną (w tym inwentaryzację powykonawczą) i zakup niezbędnych map do celów projektowych,
− serwis techniczny i konserwację wykonanych nawierzchni i zabudowanego wyposażenia i urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, przez co należy rozumieć przeglądy i konserwacje wymagane w okresie gwarancyjnym przez producenta, a także odtworzenie, w razie takiej potrzeby - zużytego w trakcie eksploatacji (w okresie gwarancyjnym) oznakowania poziomego grubo- i cienkowarstwowego na nawierzchni asfaltobetonowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w specyfikacji warunków zamówienia oraz programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889504,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995500,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889504,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452555567

7.3.3) Ulica: Piastowska 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne oraz bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889504,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.