eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikPrzebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9403721-0961-48da-b0a2-924d64ca7e8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9403721-0961-48da-b0a2-924d64ca7e8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005215/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Gen.Andersa 30 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.212.0009.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14051490,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2907221,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane (prace remontowe):
1) przygotowanie zaplecza budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) roboty ziemne i brukarskie (wykopy wąsko przestrzenne oraz rozbiórka istniejącej kostki brukowej wraz z odtworzeniem),
4) izolacja pionowa ścian fundamentowych,
5) wykonanie naświetli okien piwnicznych,
6) wykonanie drenażu wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej,
7) roboty betonowe i żelbetowe (wykonanie ław fundamentowych),
8) podbicie odcinkowe fundamentów,
9) wykonanie iniekcji ścian (izolacja pozioma),
10) remont stropów drewnianych (rozbiórka warstw istniejących, wykonanie nowych warstw wraz z wyrównaniem poziomu podłóg),
11) remont podłóg w piwnicach (renowacja),
12) roboty murowe (wyburzenia, przekucia, zamurowania, przemurowania),
13) wzmocnienia ścian za pomocą elementów stalowych,
14) roboty tynkarskie (skucia tynków, wykonanie nowych tynków),
15) roboty z prefabrykatów gipsowych,
16) okładziny ceramiczne ścian i podłóg,
17) posadzki z paneli podłogowych,
18) remont posadzek i schodów – klatki schodowe oraz zejście do piwnicy,
19) wymiana lub renowacja istniejącej balustrady drewnianej o formie architektonicznej takiej, jak detale istniejące,
20) montaż i dostawa – podnośnika schodowego w klatce A,
21) roboty malarskie,
22) roboty kowalsko ślusarskie,
23) stolarka drzwiowa – wewnętrzna,
24) dostawa i montaż skrzynek na listy,
25) dostawa i montaż numerów porządkowych na drzwiach wejściowych do lokali mieszkalnych,
26) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (współczynnik przenikania ciepła zgodnie z WT2024),
27) docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz,
28) zabezpieczenie więźby dachowej do NRO (nierozprzestrzenianie ognia),
29) oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie podbitki drewnianej dachu,
30) czyszczenie, malowanie i ewentualnie wymiana uszkodzonych elementów połaci dachowej z gontu,
31) rynny i rury spustowe do wymiany na metalowe tytan-cynk,
32) wykonanie zabezpieczeń płatwi dachowych przed ptakami,
33) remont schodów zewnętrznych,
34) remont i malowanie elewacji,
35) wykonanie okiennic zewnętrznych zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków,
36) dostosowanie budynku mieszkalnego i gospodarczego do wymagań ochrony przeciwpożarowej,
37) uporządkowanie terenu budowy,
38) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek oraz materiałów po budowlanych.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja centralnego ogrzewania:
a) demontaż istniejącej instalacji (rury, piece, grzejniki itp.),
b) wykonanie rurociągów stalowych łączonych na zacisk,
c) wykonanie izolacji rurociągów otulinami,
d) montaż grzejników,
e) montaż armatury,
f) dostawa i montaż liczników ciepła ze zdalnym odczytem,
2) instalacja wodociągowa:
a) demontaż istniejącej instalacji oraz armatury,
b) wykonanie rurociągów z rur PP,
c) wykonanie izolacji rurociągów otulinami,
d) wykonanie instalacji wody ciepłej, zimnej i cyrkulacyjnej,
e) biały montaż i armatury,
3) instalacja kanalizacji sanitarnej:
a) roboty ziemne w budynku,
b) demontaż istniejącej instalacji oraz armatury,
c) wykonanie przebić otworów w ścianach,
d) montaż tulei ochronnych,
e) wykonanie rurociągów PVC,
f) wykonanie studni schładzającej wraz z montażem pompy do wody zanieczyszczonej,
g) podłączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej zewnętrznej,
4) instalacja elektryczna wraz z osprzętem:
a) dostawa i montaż kuchenek 4 palnikowych elektrycznych z piekarnikiem elektrycznym,
b) demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem,
c) zasilanie obiektu od istniejącego złącza kablowego,
d) przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP) wyposażony w urządzenia wykonawczego, uruchamiającego, sygnalizującego,
e) główne tablice rozdzielcze,
f) tablice administracyjne,
g) tablice mieszkaniowe,
h) instalacja oświetlenia ogólnego,
i) instalacja gniazd wtyczkowych,
j) instalacja oświetleniowa lokali mieszkalnych,
k) instalacja oświetlenia zewnętrznego,
l) instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia,
m) instalacja odgromowa oraz uziom otokowy,
n) instalacja domofonowa,
o) wykonanie instalacji teletechnicznej,
p) montaż osprzętu i opraw oświetleniowych.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, ekspertyza techniczna – warunki ochrony przeciwpożarowej stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4303024,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3498000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partum T. Machniewicz, R. Iwanina sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648-279-15-68

7.3.3) Ulica: Zabrzańska 27a

7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 44-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Blaut-Kop Joachim Blaut, ul. PCK 291, 41-409 Mysłowice - Roboty budowlane konstrukcyjne i termomodernizacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3498000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII 8.3.) Umowa: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
- 240 dni od dnia zawarcia umowy zakończenie całości robót w tym: do dnia 17.11.2025 r. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej wraz z pomieszczeniem wymiennikowni (w celu realizacji umowy zawartej z PGNiG TERMIKA Energetyka Przemysłowa S.A.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.