Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178106/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. PROF. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W PRZEMYŚLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650975451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zseio@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zseio.przemysl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb1b494c-19c7-439d-b592-31d280afd88a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1b494c-19c7-439d-b592-31d280afd88a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049720/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna”2 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. „Nowoczesne kształcenie zawodowe w przemyskim Elektroniku” nr FEPK.05.01-IZ.00-0011/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSEiO.0810.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368735,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGOPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu geodezyjnego.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.1 – SOPZ – ZADANIE 1, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38295000-9 - Sprzęt topograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38294000-2 - Teodolity
4.5.5.) Wartość części: 293608,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA MEBLIPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz mebli różnych oraz głośnika.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.2 – SOPZ – ZADANIE 2, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 35952,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ANTYSTATYCZNYCH STOŁÓW WARSZTATOWYCH ESD Z OŚWIETLENIEMPrzedmiotem zamówienia jest dostawa antystatycznych stołów warsztatowych.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.3 – SOPZ – ZADANIE 3, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 39175,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355017,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355017,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355017,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leica Geosystems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132571438
7.3.3) Ulica: Stawki
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-040
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355017,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31606,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73713,90 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61493,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120568,97 PLN
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWY ŻYWNOŚCI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Przemyśl" cz.3
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego
- ,, Modernizacja zewnętrznej klatki schodowej w budynku Wieży Zegarowej''
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA PŁYTY BOISKA STADIONU CZUWAJ W PRZEMYŚLU
- Remont chodnika przy ul. Przejazdowej i ul. Lwowskiej w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
- Dostawa mebli szkolnych i biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup i dostawa mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej oraz Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej
- "Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do klubu dziecięcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
więcej: Teodolity »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.