eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. PROF. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W PRZEMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650975451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zseio@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zseio.przemysl.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb1b494c-19c7-439d-b592-31d280afd88a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1b494c-19c7-439d-b592-31d280afd88a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA „NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna”2 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. „Nowoczesne kształcenie zawodowe w przemyskim Elektroniku” nr FEPK.05.01-IZ.00-0011/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSEiO.0810.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368735,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu geodezyjnego.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.1 – SOPZ – ZADANIE 1, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38295000-9 - Sprzęt topograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38294000-2 - Teodolity

4.5.5.) Wartość części: 293608,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA MEBLI
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz mebli różnych oraz głośnika.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.2 – SOPZ – ZADANIE 2, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

4.5.5.) Wartość części: 35952,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA ANTYSTATYCZNYCH STOŁÓW WARSZTATOWYCH ESD Z OŚWIETLENIEM
Przedmiotem zamówienia jest dostawa antystatycznych stołów warsztatowych.
Szczegółowy opis tego zadania został umieszczony w Załączniku Nr 5.3 – SOPZ – ZADANIE 3, który znajduje się w folderze o nazwie Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 39175,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355017,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355017,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355017,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leica Geosystems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132571438

7.3.3) Ulica: Stawki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-040

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355017,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31606,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73713,90 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61493,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120568,97 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.