eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 22 54 137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da93b845-e202-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da93b845-e202-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060994/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna.’’

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje prace związane z utrzymaniem zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzech etapach: wiosennym, letnim i jesiennym.
1) Zadanie obejmuje usługi w zakresie:
• Montażu i ukwiecenia 11 szt. donic wiszących na latarniach, zakupionych w poprzednich latach w obsadzie letniej.
• Obsady letniej donic betonowych:
- Donice okrągłe i kwadratowe - 8 szt. (pow. 15,00 m2),
- Donice różnej wielkości prostokątne - 25 szt. (pow. 10,00 m2),
• Obsady letniej 2 konstrukcji kwietnikowej (pow. 8,00 m2),
• Obsada istniejących rabat i klombów w gruncie (pow. 290 m2),
• Bieżąca konserwacji oraz utrzymania skwerów ( pow. 3500 m2),
• Rekultywacja oraz nasady ronda przy skrzyżowaniu ul. Wandy z ul. Nowozachęty w Imielinie ( pow. 260 m2).
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia bazę sprzętowo – magazynową zlokalizowaną na obszarze lub w bezpośredniej jego bliskości (max. 20 km dojazdu do obsługiwanego obszaru utrzymaniowego tj. liczone od Urzędu Miasta Imielin), na którym świadczył będzie usługi w zakresie utrzymania zieleni. Baza ta wina posiadać punkt czerpania wody do podlewania zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.W. ARALIA Bogusława Janota

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGRO-MAT Mateusz Janota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273762273

7.3.3) Ulica: Irysowa *

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 43-140

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.