eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU(...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU(...)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posos@sosnowiec.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU(...)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c4ae9f-d1f0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3048-7.261.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej jednostek” - Część 1 -Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Będzinie; ul. Modrzejowska 73a, 42-501 Będzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 80496,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami
wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej
jednostek” - Część 2 Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej; ul. Graniczna 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 74969,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami
wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej
jednostek”Część 3 Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Jaworznie; ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami
wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej
jednostek”Część 4 Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Południe w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 65853,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami
wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej
jednostek”Część 5 Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Północ w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 64227,64 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu oraz przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami
wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej
jednostek” Część 6 Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Zawierciu, ul. Ignacego Paderewskiego 12, 42-400 Zawiercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 33861,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248492,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248492,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248492,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.D-DAMAR s.c. Roman Raczyński, Mariusz Bilek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 10A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248492,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219542,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219542,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219542,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.D-DAMAR s.c. Roman Raczyński, Mariusz Bilek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 10A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219542,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21723,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21723,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21723,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MISJA s.c. Andrzej Struski, Mariola Grabska Kompleksowe Usługi Pogrzebowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6320200755

7.3.3) Ulica: ul. Sławkowska 16A

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21723,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127654,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127654,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127654,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.D-DAMAR s.c. Roman Raczyński, Mariusz Bilek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 10A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127654,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190794,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190794,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190794,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.D-DAMAR s.c. Roman Raczyński, Mariusz Bilek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 10A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190794,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124396,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124396,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124396,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRIEL Sp. z o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452225535

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Pachońskiego 18/149

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie sali sekcyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124396,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.