eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegDostawa ¶rodków chemicznych do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2023-07-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa ¶rodków chemicznych do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: KSIÊDZA PIOTRA ¦CIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf5a14ce-feb9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ¶rodków chemicznych do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf5a14ce-feb9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00290204

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033864/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa profesjonalnych ¶rodków chemicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00243565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.18.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 330000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postêpowania jest sukcesywna dostawa ¶rodków chemicznych w rodzajach i ilo¶ciach opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ w okresie trwania umowy.
I. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowi±zany jest do nieodp³atnego :
1.dostarczenia i zamontowania w ci±gu 7 dni od podpisania umowy, na u¿yczenie urz±dzeñ dozuj±cych dla poz. 1, 2, 12, 14, 15, 16, 17 w Punktach ¯ywienia Zamawiaj±cego („Per³a Ba³tyku”, „Mewa”, „Muszelka” ) wg jego wskazañ, i tak:
– dozownik z 20m wê¿em ci¶nieniowym WSG2 +pistolet natryskowy (minimum 6 szt)
– pompa dozuj±ca p³yn myj±cy do zmywarki (minimum 3 szt)
– pompa dozuj±ca p³yn nab³yszczaj±cy do zmywarki (minimum 3 szt)
– dozownik do przygotowywania roztworów roboczych ZMW1 i ZMW3 (minimum 3 szt)
– dozownik dozuj±cy p³yn do rêcznego mycia naczyñ Easy Dos (minimum 30 szt)
– centralny system dozowania ¶rodków chemicznych na 4 produkty chemiczne HN20 (minimum 3 szt)
oraz:
– dla poz. 12 – dozowniki p³ynu do rêcznego mycia naczyñ montowane na ¶cianê (minimum 6 szt)
– podajnik na rêczniki papierowe -35 szt
– dozownik do myd³a -25 szt
– dozownik na rêkawiczki jednorazowe – 10 szt
– kosz na ¶rodki chemiczne -12 szt

2.dostarczenia i zamontowania w ci±gu 7 dni od podpisania umowy, na u¿yczenie urz±dzeñ
dozuj±cych w czê¶ci hotelowej Obiektów Zamawiaj±cego („Per³a Ba³tyku”, „Muszelka” i
„Mewa”III B) wg jego wskazañ, i tak:
- dla poz. 1, 2, 3, 4 - po jednym urz±dzeniu dozuj±cym na ka¿dy z Obiektów

3.zapewnienia, na czas trwania umowy, oryginalnych opakowañ na ¶rodki chemiczne dozowanych
za pomoc± systemów dozuj±cych, o mniejszych pojemno¶ciach (np. od 500ml do 1000 ml) do
bie¿±cego stosowania, w ilo¶ci minimum 100 szt dla ka¿dego skoncentrowanego preparatu
z poz.: 1, 2, 3, 12, 14, 15, 27, 28.
W/w opakowania ze spryskiwaczem.

4.serwisowania, wykonywania konserwacji i ewentualnej wymiany dostarczonych systemów
dozowania ¶rodków chemicznych w czasie maksymalnie do 6 godzin od zg³oszenia. W przypadku
braku reakcji Zamawiaj±cy ma prawo zleciæ innemu podmiotowi wykonanie us³ugi i obci±¿yæ
Wykonawcê poniesionymi kosztami.

5.odbierania wszystkich pojemników po zu¿ytych ¶rodkach chemicznych przy ka¿dej dostawie

6.dostarczenia, wraz z pierwsz± dostaw±, planów higieny i przeprowadzenia szkolenia dla personelu
odno¶nie stosowania chemii profesjonalnej min. 1 raz w kwartale

7.dostarczenia i zamontowania pojemników na rêczniki celulozowe jednorazowe dla poz. 31 oraz
wymiany pojemników w razie potrzeby w czasie do 6 godzin.

8.przeprowadzenia, minimum raz w miesi±cu, przegl±du urz±dzeñ dozuj±cych oraz dokonania
niezbêdnych napraw tych urz±dzeñ, a w razie awarii - na ka¿de wezwanie.
Przegl±d potwierdzony kart± serwisow±.

9.dostarczenie aktualnych kart charakterystyki ¶rodków wykazanych w specyfikacji

10.dostarczenia przy pierwszej dostawie ¶rodków wzoru karty serwisowej urz±dzeñ dozuj±cych

11.raz w miesi±cu, w ka¿dym Punkcie ¯ywienia Zamawiaj±cego, usuwanie osadów organicznych
(odskrobianie zastawy sto³owej i naczyñ)

12.Zamawiaj±cy wymaga wykonania analizy poprawno¶ci procesu mycia maszynowego zastawy
kuchennej bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga nieodp³atnie wykonywanych badañ:
- badanie poprawno¶ci dozowania ¶rodków chemicznych (metod± konduktometryczn± lub
wolumetryczn±)
- badanie skuteczno¶ci czyszczenia testem pozosta³o¶ci bia³kowych oraz testem pozosta³o¶ci cukrów
prostych glukozy i laktozy na powierzchni mytych w urz±dzeniu przedmiotów.
Badanie powinno byæ wykonane testem kwalifikowanym posiadaj±cym stosowny certyfikat zgodno¶ci
potwierdzaj±cy rzetelno¶æ uzyskanych wyników testów
- badanie termometryczne min. 1 czujnikiem uwzglêdniaj±ce temperaturê mycia i temperaturê p³ukania
zastawy kuchennej.
Zamawiaj±cy wymaga aby urz±dzenie posiada³o zapis próbkowania nie rzadszy ni¿ co 2s oraz wa¿ne
(nie starsze ni¿ 12 miesiêcy) ¶wiadectwo kalibracji, potwierdzaj±ce rzetelno¶æ wykonywanych testów.

Kres 4. Dostarczane artyku³u do utrzymania czysto¶ci s± transportem wykonawcy.
5. Sukcesywne dostawy zgodnie z zamówieniem w wyznaczone miejsce i wyznaczonym terminie, jeden raz w miesi±cu.
6. Dostawy na koszt dostawcy we wskazane miejsce,
7. P³atno¶æ przelewem maksymalnie 30 dni od dostarczenia prawid³owej faktury
8. Wymagane s± artyku³y dobrej jako¶ci, artyku³y nie spe³niaj±ce wymogów bêd± zwracane przez pracowników obiektu na koszt dostawcy.
9. Dostawa zgodne z zamówieniem (niedopuszczalne s± zamienniki) w wyznaczone miejsce i w wyznaczonym terminie,

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39800000-0 - ¦rodki czyszcz±ce i poleruj±ce

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 400854,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 400854,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400854,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMA Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369171879

7.3.3) Ulica: Morska 44

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-225

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 400854,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.