Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00288648/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00289604/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umszczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5daaf641-203a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002480/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/46/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego oraz do Filii Urzędu na Prawobrzeżu następujących tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników (a także tablic dla przyczep i tablic dodatkowych) wykonanych zgodnie z wymaganiami przepisów obowiązujących w okresie, na jaki zawarto umowę, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11.12.2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych określającym w Załączniku nr 13 wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opis (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury 12.03.2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych
z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546):
1) Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
2) Tablice samochodowe jednorzędowe: zwyczajne zmniejszone i tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej,
3) Tablice motocyklowe dwurzędowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
4) Tablice motorowerowe dwurzędowe: zwyczajne, tymczasowe i profesjonalne.
2. Zamówienie obejmuje również odbiór z siedziby zamawiającego oraz z Filii Urzędu na Prawobrzeżu, nie rzadziej niż raz w miesiącu, wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych oraz ich zniszczenie na koszt wykonawcy. Zniszczenie tablic ma uniemożliwić odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie oraz obejmuje zagospodarowanie ich zgodnie z przepisami o odpadach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1112166 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376
7.3.4) Miejscowość: Skarbimierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.