eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoZakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gołdapska 1

1.4.2.) Miejscowość: Olecko

1.4.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.7.) Numer telefonu: 87 520 22 95-96

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290122

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00288554

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji opisowej producenta potwierdzającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / karty techniczne. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy winien oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 4 do SWZ dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. (dotyczy część 1 i 2)
2. Certyfikat ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
3. Deklaracja zgodności CE (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4. Opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony (dotyczy część 1 - Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. - System zarządzania pracą baterii). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji opisowej producenta potwierdzającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / karty techniczne. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy winien oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 4 do SWZ dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. (dotyczy część 1 i 2)
2. Certyfikat ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
3. Deklaracja zgodności CE (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4. Opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony (dotyczy część 1 - Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. - System zarządzania pracą baterii). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
5. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europej-skiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji opisowej producenta potwierdzającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / karty techniczne. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy winien oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 4 do SWZ dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. (dotyczy część 1 i 2)
2. Certyfikat ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
3. Deklaracja zgodności CE (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4. Opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony (dotyczy część 1 - Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. - System zarządzania pracą baterii). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji opisowej producenta potwierdzającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / karty techniczne. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy winien oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 4 do SWZ dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. (dotyczy część 1 i 2)
2. Certyfikat ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
3. Deklaracja zgodności CE (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4. Opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony (dotyczy część 1 - Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. - System zarządzania pracą baterii). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
5. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europej-skiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dotyczy część 2 - Zestaw komputerowy AIO – 6 szt.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01- IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 -2027, współfinasowanego ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.