Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa Filii bibliotecznej w Lubzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa Filii bibliotecznej w Lubzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21be0f9e-041d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa i przebudowa Filii Bibliotecznej w Lubzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku filii bibliotecznej oraz zaprojektowanie i budowę wraz z przebudową budynku filii bibliotecznej w Lubzinie, wyposażeniem pomieszczeń bibliotecznych, montażem elementów małej architektury, ogrodzeniem oraz miejscami parkingowymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SWZ.
3. Warunki ogólne wykonania zamówienia.
1/ Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi oraz normami projektowymi przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Dodatkowo wykonawca jest zobligowany do zapewnienia sprawdzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego w zakresie poprawności i kompletności zastosowanych rozwiązań oraz ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi oraz normami.
2/ Dokumentacja projektowa powinna dotyczyć rozwiązania zaakceptowanego przez inwestora w fazie uzgodnień i wyboru koncepcji architektonicznej. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji architektonicznej, stanowiącej przedmiot dokumentacji projektowej. Obliguje się też projektanta bądź Wykonawcę do uzgadniania dokumentacji projektowej z Zamawiającym na poszczególnych etapach jej realizacji w formie konsultacji zamierzonych rozwiązań projektowych oraz ich modyfikacji wg wytycznych Zamawiającego o ile nie pozostają w sprzeczności z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz programem funkcjonalno – użytkowym.
3/ Należy zapewnić osiągnięcie następujących celów:
a) budynek dwukondygnacyjny (kondygnacje nadziemne).
b) budynek o powierzchni zabudowy budynku ok. 220,0 m2 (dotyczy bryły głównej budynku).
c) budynek o powierzchni wewnętrznej ok. 320,0 m2.
d) powierzchnia użytkowa pomieszczeń bibliotecznych, obliczona zgodnie z objaśnieniami do sprawozdania biblioteki GUS K-03 (dział 2. Pozycja 4.) będzie wynosiła co najmniej 70,0 m2.
e) dach dwu, cztero- lub wielospadowy, dopuszcza się zastosowanie dachów płaskich (w zależności od postanowień decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, która narzuci rozwiązania).
4/ Pod budowę i zagospodarowanie terenu przewidziana jest część działki nr ewid. 890 w Lubzinie.
5/ Wykonawca, w wyznaczonych terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez siebie:
a) wykona projekt rozbiórki i uzyska pozwolenie na rozbiórkę,
b) wykona projekty architektoniczno-budowlane oraz uzyska wszystkie wymagane prawem budowlanym, zatwierdzenia, uzgodnienia i odstępstwa od warunków technicznych.
c) wykona Projekty Techniczne i kosztorysy z przedmiarami.
d) uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę.
e) zrealizuje roboty budowlane w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany wykonany w oparciu o wybraną koncepcję,
f) przygotuje w imieniu Zamawiającego materiały do odbioru obiektu i uzyskania decyzji administracyjnej dopuszczającej obiekt do użytkowania zgodnie z art. 55 ustawy Prawo budowlane i/lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
4. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy,
3/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami jeżeli są wymagane,
4/ usunięcia drzew i krzewów kolidujących z zadaniem,
5/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
6/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji,
7/ opracowania i uzgodnienia z zarządcami dróg projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas częściowego zamknięcia dróg, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz prawidłowe oznakowanie dróg w okresie realizacji robót,
8/ uzyskanie odpowiednich zezwoleń na czasowe zajęcia pasa drogowego przed wykonaniem robót w pasie dróg gminnych wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
9/ wykonanie przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanymi robotami,
10/ uzgadniania wszystkich robót, realizowanych w rejonie istniejącego uzbrojenia terenu podziemnego i nadziemnego z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli,
11/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
12/ prowadzenia dokumentacji budowy,
13/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz wszelkich innych czynności i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres oraz warunki/sposób wykonania zamówienia określa specyfikacja warunków zamówienia, w tym program funkcjonalno-użytkowy, opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
8. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
10. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Pzp ustalając termin składania ofert tożsamych z minimalnym terminem składania ofert określonych w ustawie Pzp.
11. Przedmiot zamówienia nazywany jest w treści specyfikacji „przedmiotem zamówienia” lub „inwestycją”.
12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
13. Wymagany okres gwarancji min. 36 miesięcy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert zostały złożone 2 oferty, z których najniższa za cenę 2 341 314,66 zł brutto.Cena tej oferty znacząco przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ok. 1 240 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Dostawa leku przeciwzakrzepowego oraz ludzkiego aktywatora plazminogenu w różnych dawkach.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika m. Gnojnica
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Młynne w Ochotnicy Dolnej"
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.