eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bae4ca2-1fe0-4dbc-99aa-026212a6e6c8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bae4ca2-1fe0-4dbc-99aa-026212a6e6c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 631/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa myszy laboratoryjnych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Poznania wraz z rozładunkiem zamówienia – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w ww. Załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi integralną część opisu Przedmiotu zamówienia.
2. Do przedmiotu zamówienia należy również:
a) Zapewnienie kontrolowanych i udokumentowanych warunków transportu zwierząt przez podmiot posiadający status dostawcy w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 15 stycznia 2015 r. o ochronie zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych lub edukacyjnych (zwanej dalej „Ustawą o ochronie zwierząt”).
b) Udzielenie gwarancji na organizmy modelowe – minimum 2 dni.
c) Dostarczenie wraz ze zwierzętami certyfikatów ich zdrowia.
d) Gwarancja zamówionego genotypu.
e) Ubezpieczenie podróży zwierząt.
f) Karmienie i pojenie zwierząt w czasie podróży.
g) zapewnienie Zamawiającego, o pochodzeniu myszy z legalnych źródeł tj. w przypadku myszy pochodzących z UE zapewnienie Zamawiającego, że myszy pochodzą od hodowcy działającego zgodnie z przepisami Dyrektywy Parlamenru Europejskiego i Rady 2010/63/UE z dnia 22 września 2010 r. oraz wytycznymi FELASA (Federation of European Laboratory Animal Science Associations), natomiast w przypadku dostawy pochodzące od dostawcy spoza UE, zapewnienie że myszy chodzą od hodowcy spełniającego równoważne standardy dobrostanu zwierząt.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji Przedmiotu zamówienia zostały również określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Oznaczenie Przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03325000-3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03325000-3 - Małe zwierzęta

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249227,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249227,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249227,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Animalab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792427277

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 343

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-419

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249227,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.