eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz instalacji zbiornikowej na gaz płynny wraz ze zbiornikiem - III postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz instalacji zbiornikowej na gaz płynny wraz ze zbiornikiem – III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Narol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Września 1939 r. nr 38

1.5.2.) Miejscowość: Narol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: narol@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-narol/zamowienia-publiczne2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz instalacji zbiornikowej na gaz płynny wraz ze zbiornikiem – III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73bb3add-f2e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00240241/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec, instalacji zbiornikowej na gaz płynny, ogrodzenia posesji oraz zagospodarowania terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221607/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA 270.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 884812,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z infrastruktura techniczną obejmującą budowę przyłączy wodociągowego i
kanalizacyjnego, instalacji energetycznej, gazowej wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny z pojedynczym
zbiornikiem o poj. 2700 l, utwardzeniem i ogrodzeniem terenu oraz zjazdem z drogi gminnej. Prace związane z budową
obiektu powinny odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej
dalej „SWZ” lub „specyfikacją”.
Parametry techniczne obiektu:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00192658/01 z dnia 2022-06-03
2022-06-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
• Kubatura: 305,00 m3
• Powierzchnia zabudowy: 70,60 m2
• Powierzchnia użytkowa: 47,10 m2
• Powierzchnia całkowita: 70,60 m2
• Wysokość do kalenicy budynku od poziomu terenu: 6,68 m
• Wysokość do okapu budynku od poziomu ternu: 3,19 m
• Szerokość elewacji frontowej: 9,25 m
• Długość budynku: 9,00 m
• Kształt dachu: dwuspadowy
• Liczba kondygnacji: 1
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji projektowej (dokumentacja
projektowa stanowi załącznik nr 11 do SWZ).
Zamawiający wymaga co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji budowy oraz do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej.
3. Lokalizacja:
Województwo Powiat Gmina Obręb Działki ewidencyjne
Podkarpackie Lubaczowski Narol-obszar wiejski 0014 Ruda Różaniecka 3276, 1128, 1808/2
4. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane,
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w
zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych, wyłącznie o parametrach technicznych i
jakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o
wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1213 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma
obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów i
urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne świadectwa jakości, itp.). Przedstawiciele
Zamawiającego mają prawo wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie
prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez
Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669583,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752151,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748903,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMAR Usługi Budowlano - Remontowe Mariusz Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211276927

7.3.3) Ulica: Wojtkowiaka

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów - Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608864,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.