Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00161788/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00167033/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00180460/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00188434/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00197008/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00232020/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00240835/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych - I/Gniezno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 28 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych - I/Gniezno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54d43556-f9a7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000114/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie budynku do przepisów p.poż - Inspektorat ZUS w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144939/08
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000/271/106/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 949531,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych - I/Gniezno.
1.1.Charakterystyka obiektu:
Lokalizacja: Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Gnieźnie przy ul. Sienkiewicza 4. Jest to obiekt czynny, będący stale w eksploatacji.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Liczba kondygnacji - 4
Powierzchnia działki – 0,3544 ha
Powierzchnia użytkowa – 3 194,78 m2
Kubatura – 14 511 m3
Wysokość - budynek w najwyższej części ma ok.17,80 m
Wyjścia ewakuacyjne - 2 z poziomu parteru:
- z holu głównego od strony ul. Sienkiewicza
- z klatki schodowej K2 na parking pracowniczy na tyłach budynku.
Konstrukcja budynku i jej charakterystyka pożarowa:
Budynek sklasyfikowany jest jako SW budynek użyteczności publicznej i spełnia wymagania odporności ogniowej klasy B.
Konstrukcja budynku:
- główna konstrukcja nośna: fundamenty- belki, stopy, ławy fundamentowe żelbetowe, płyty fundamentowe betonowe zbrojone pod szyb windy i pod urządzenia grzewcze, ściany fundamentowe murowane z bloczków żwirobetonowych na zaprawie cementowej;
- ściany zewnętrzne: z gazobetonu 600 na zaprawie cementowo - wapiennej ocieplone styropianem i otynkowane;
- ściany wewnętrzne: ściany działowe murowane z cegły dziurawki na zaprawie cementowo - wapiennej oraz ściany działowe z płyt kartonowo - gipsowych na profilach systemowych;
- stropy: żelbetowe monolityczne;
- przykrycie dachu: kryty blachą dachówkową imitującą dachówkę ceramiczną i nad wykuszami w elewacji frontowej kryty papą zgrzewalną;
- biegi schodowe i spoczniki: żelbetowe monolityczne.
Klasa odporności pożarowej budynku -B
Klasa odporności ogniowej elementów budynku:
- Główna konstrukcja nośna - REI 120
- Konstrukcja dachu - R30
- Strop - REI60
- Ściana zewnętrzna - EI60
- Ściana wewnętrzna - EI30
- Przykrycie dachu - RE30
Podział na strefy pożarowe .
W budynku ustanowiono trzy strefy pożarowe:
- strefa pożarowa nr 1: to cały czterokondygnacyjny budynek o powierzchni wewnętrznej wynoszącej 3.247m2,
- strefa pożarowa nr 2 – to pokoje gościnne – powierzchni 93m2,
- strefa pożarowa nr 3 - to pomieszczenie garażowe, o powierzchni wewnętrznej – 35,8m2.
W ramach modernizacji budynku w zakresie ppoż. wydzielono klatki pożarowe w klasie obudowy min REI 60 oraz zamknięto drzwiami w klasie EIS 30. Klatki zostaną wyposażone w zaprojektowany System Oddymiania Grawitacyjnego uruchamianego automatycznie z Systemu Sygnalizacji Pożaru, który obejmie w całości monitoringiem Obiekt z wyłączeniem pomieszczeń ściśle sanitarnych.
Na poziomie parteru zostanie dokonana zabudowa wydzielenia pożarowego „SOK” oraz szybu windy, które zostaną zamknięte drzwiami rozsuwanymi w klasie EI 30.
Otwór wentylacyjny stanowiący wentylacje szybu zostanie wyposażony w klapę odcinającą na wysokości poddasza.
Klasa odporności pożarowej budynku – klasa B
Ze względu na kwalifikację pożarową (budynek średnio wysoki zaliczony do kat. zagrożenia ludzi ZL III).
1.2. Zakres prac dostosowujących obiekt do przepisów p.poż.
- rearanżacja ścianek przy SOK,
- obudowa klatek schodowych i ich wydzielenie pod kątem ochrony p.poż i zabezpieczenia ewakuacji,
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru. – SSP,
- wykonanie instalacji oddymiania i napowietrzania klatek schodowych,
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wykonanie instalacji hydrantowej,
- montaż stolarki: okiennej,
- montaż stolarki drzwiowej (drzwi przeciwpożarowe, dymoszczelne, automatyczne).
Szczegółowe zestawienia i rysunki w projekcie branżowym.
1.3. Informacja dotycząca realizacji zadania.
1.3.1. Zamawiający zakłada realizację całości zadania w latach 2021 – 2022.
1.3.2. Wartość zafakturowanych robót w roku 2021 musi być zgodna z planem inwestycyjnym Zamawiającego na rok 2021 i nie może przekroczyć kwoty 265 203,00 zł netto.
Szczegółowe wymagania dotyczące robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej w zakresie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary).
Zamawiający modyfikuje SWZ w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia poprzez dodanie poprawionej dokumentacji projektowej:
- przedmiaru branża budowlana,
- zestawienia stolarki drzwiowej i okiennej,
- rysunków technicznych.
Dokumentacja została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1181622,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1322354,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1181622,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TEL-POŻ-SYSTEM „ISKRA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 00 25 480
7.3.3) Ulica: Krańcowa nr 11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-022
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1181622,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Rewaloryzacja wewnętrznego dziedzińca - wirydarza SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach
- Wymiana ogrodzenia
- Dostawa nowego samochodu 7 - osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
- Usługi wykonania omłotu rzepaku ozimego, pszenicy ozimej oraz żyta w sezonie żniwnym roku 2025
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.