eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiŚwiadczenie dostaw materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie dostaw materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.4.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289894

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00289713

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
W ramach przedmiotu dostaw przewidziano asortyment wymagany na potrzeby realizacji zajęć tematycznych, w tym m.in. materiały piśmiennicze, papiernicze oraz malarskie, artykuły do prac manualnych i artystyczno-dekoratorskie.
2. część 1 zamówienia – SP Halasy (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski). Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia został sprecyzowany w załączniku nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych artykułów i materiałów z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. SWZ lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę materiałów/artykułów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. Wymagane jest, aby każda grupa produktów przeznaczona na potrzeby realizacji danego typu zajęć była wydzielona, np. spakowana w oddzielne pudełko i odpowiednio opisana, tj. zawierała nazwę zajęć, której dotyczy. Wszelkie materiały związane z opakowaniem produktów Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja techniczna poszczególnych zakresów oraz przedmiotu dostaw została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4) Pzp, Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,Różny sprzęt i artykuły biurowe,Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,Wyroby artystyczne,Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
5372672508

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
5372672508

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
Aleja Tysiąclecia

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Al. Tysiąclecia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Biała Podlaska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Biała Podlaska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
21-500

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
21-500

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
lubelskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
lubelskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
Fundacja Twoja Praca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Fundacja Twoja Praca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - dni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:

Po zmianie:
30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2025-05-27

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2025-05-27

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
16095,40

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
16095,40

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.