eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczDostawa komputerów oraz oprogramowania w ramach programu: "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów oraz oprogramowania w ramach programu:
„Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A

1.5.2.) Miejscowość: Motycz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.konopnica.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów oraz oprogramowania w ramach programu:
„Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f5cd39-0112-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024390/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Zamówienie realizowane w ramach umowy: o powierzenie grantu o numerze 4405/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249627/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz z zakresu nowoczesnego oprogramowania w celu zwiększenia cyfryzacji i cyberbezpieceństwa Urzędu Gminy Konopnica.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1) CZĘŚĆ I Stacja robocza (komputer stacjonarny) – 17 szt.
2) CZĘŚĆ II Pakiet biurowy – 5 szt.
3) CZĘŚĆ III Chmura obliczeniowa dla JST
4) CZĘŚĆ IV Specjalistyczne oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku Nr 4.1 – 4.4. do SWZ
3. Zamówienie realizowane w ramach umowy: o powierzenie grantu o numerze 4405/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ; „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2021r. oraz zostanie dostarczony w nienaruszonym stanie.
5. Koszty przewozu, opakowania, rozładunku i ubezpieczenia towarów na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający na swój koszt zapewni odbiór rzeczy w miejscu określonym .
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 42500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz z zakresu nowoczesnego oprogramowania w celu zwiększenia cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Konopnica.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1) CZĘŚĆ I Stacja robocza (komputer stacjonarny) – 17 szt.
2) CZĘŚĆ II Pakiet biurowy – 5 szt.
3) CZĘŚĆ III Chmura obliczeniowa dla JST
4) CZĘŚĆ IV Specjalistyczne oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku Nr 4.1 – 4.4. do SWZ
3. Zamówienie realizowane w ramach umowy: o powierzenie grantu o numerze 4405/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ; „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2021r. oraz zostanie dostarczony w nienaruszonym stanie.
5. Koszty przewozu, opakowania, rozładunku i ubezpieczenia towarów na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający na swój koszt zapewni odbiór rzeczy w miejscu określonym .
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz z zakresu nowoczesnego oprogramowania w celu zwiększenia cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Konopnica.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1) CZĘŚĆ I Stacja robocza (komputer stacjonarny) – 17 szt.
2) CZĘŚĆ II Pakiet biurowy – 5 szt.
3) CZĘŚĆ III Chmura obliczeniowa dla JST
4) CZĘŚĆ IV Specjalistyczne oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku Nr 4.1 – 4.4. do SWZ
3. Zamówienie realizowane w ramach umowy: o powierzenie grantu o numerze 4405/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ; „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2021r. oraz zostanie dostarczony w nienaruszonym stanie.
5. Koszty przewozu, opakowania, rozładunku i ubezpieczenia towarów na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający na swój koszt zapewni odbiór rzeczy w miejscu określonym .
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz z zakresu nowoczesnego oprogramowania w celu zwiększenia cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Konopnica.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1) CZĘŚĆ I Stacja robocza (komputer stacjonarny) – 17 szt.
2) CZĘŚĆ II Pakiet biurowy – 5 szt.
3) CZĘŚĆ III Chmura obliczeniowa dla JST
4) CZĘŚĆ IV Specjalistyczne oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku Nr 4.1 – 4.4. do SWZ
3. Zamówienie realizowane w ramach umowy: o powierzenie grantu o numerze 4405/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ; „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2021r. oraz zostanie dostarczony w nienaruszonym stanie.
5. Koszty przewozu, opakowania, rozładunku i ubezpieczenia towarów na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający na swój koszt zapewni odbiór rzeczy w miejscu określonym .
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

najkorzystniejsza oferta przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.