Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167811/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4309100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/stbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-724edb53-db0d-4d0d-8a93-dd3bf642a846
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Tp 15/DZE/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2335503,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w zasobach własnych i zarządzanych przez Zamawiającego położonych na terenie Gminy Miasta Szczecin w rejonie prawobrzeża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2522343,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2522343,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2522343,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Budowlany Ola Ciesiunik - Szczukiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Stolarsko- Budowlane Grzegorz Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552234427
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 47/8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-777
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany Ola Ciesiunik-Szczukiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany Ola Ciesiunik-Szczukiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2522343,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont ośrodka wypoczynkowego ZUT w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, 35a
- Utrzymanie czystości podczas wydarzeń i po wydarzeniach w Hali Widowiskowo Sportowej w drugiej połowie 2025
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- "Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy w wybranych obiektach naziemnych na obszarze Natura 2000 Police - kanały PLH320015"
- Rozbudowa budynku Teatru Lalek Pleciuga przy pl. Teatralnym 1 w Szczecinie - etap I i II
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą "Remont części pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Pyrzycach przy ul. Tadeusza Kościuszki 24, 47-200 Pyrzyce"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Remont podłóg w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych w siedzibie Zamawiającego
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy Część 1 - ul. Bieniewicka 24 m. 8 Część 2 -ul. Siemiradzkiego 5 m. 7
- "Zadanie 5: Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i medycznego. 5.1: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby wypożyczalni sprzętu."
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.