Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu remizy strażackiej OSP w Roztoce.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowica
1.5.2.) Miejscowość: Łukowica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 183301521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.malopolska.pl/uglukowica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu remizy strażackiej OSP w Roztoce.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d105eb-5f4c-4385-98c7-cede02612ffa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040547/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont dachu remizy strażackiej OSP w Roztoce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/2/TP/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku remizy OSP w Roztoce, gm. Łukowica.
Zakres prac obejmuje:
1.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE
1. Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi
2. Demontaż deski czołowej okapowej
3. Demontaż podsiębitki drewnianej
4. Demontaż orynnowania
5. Demontaż folii paroizolacyjnej ułożonej luzem na izolacji termicznej stropu nad piętrem
6. Odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
1.2. POKRYCIE DACHU
1. Montaż nowej deski czołowej okapowej
2. Montaż podsufitki z blachy trapezowej
3. Sprawdzenie stanu więźby, łacenia. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, wykonanie drobnych napraw / wymiany
4. Montaż pokrycia z blachy trapezowej powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi
5. Montaż wyłazu dachowego
6. Montaż ławy kominiarskiej
7. Montaż śniegołapów
8. Montaż orynnowania z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze pokrycia
9. Remont kominów: Wymiana czapek kominowych. Izolacja kominów wełną mineralną twardą gr. 5cm, wraz z okuciem blachą powlekaną boków i czapek, montaż kratek, montaż kominków wentylacyjnych/ wyrzutni dachowych
1.3. TERMOIZOLACJA STROPU NAD PIĘTREM
1. Montaż wełny mineralnej gr. 15cm luzem
2. Ułożenie zabezpieczenia termoizolacji z folii paroprzepuszczalnej – ułożenie luzem wraz z połączeniem taśmą brzegów
3. Montaż podestów technologicznych w części strychowej – wykonanie dojść z płyt OSB na legarach drewnianych
Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ –(rysunki, fotografie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót (pomocniczo).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139609,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396546,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139609,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB-INWEST ZBIGNIEW TOKARCZYK KAROL TOKARCZYK DARIUSZ TOKARCZYK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341218123
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 57
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane Bogdan Zieliński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane Bogdan Zieliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139609,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





