Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025 – zam. z wolnej ręki (zad. 3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025 – zam. z wolnej ręki (zad. 3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf828590-80ef-4c68-a967-61aac5579168
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 02.04.2025 r. został ogłoszony przetarg znak sprawy: Usługa opróżniania zbiorników i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025.
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2025 r. do godz. 10:00 na zadania nr 3 (Z/I Dylów A) i zadanie nr 4 (SP Ostrzeszów) nie wpłynęły żadne oferty.
W dniu 21.05.2025 r. zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa opróżniania zbiorników i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025w zakresie zadania nr 3, 4.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 6) ustawy z 11 września 2019 r Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostały odrzucone (...).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi zgłoszonego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Pojazdy asenizacyjne mogą być wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
4. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną
do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie.
W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego,
w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Lokalizacja - Zakład/Instalacja w Dylowie A, gm. Pajęczno
Przewidywana ilość do odbioru [m³] - 55m³/miesiąc
Szacunkowa całkowita ilość ścieków do odbioru [m³] w okresie trwania umowy (15 miesięcy) - 825 [m³].
5. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków bytowych do oczyszczalni ścieków, z którymi Wykonawca posiada podpisane i aktualne umowy.
6. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
7. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
8. Wykonawca oświadcza, że posiada ważne umowy z oczyszczalniami ścieków, które zobowiązują się do przyjęcia ścieków bytowych dostarczanych transportem Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym spełniający wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych, oraz dopuszczony do transportu drogowego.
10. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia usługowego ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej znajdującej się na terenie Zakładu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24057,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24057,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24057,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Pajęczno- Miejski Zakład Komunalny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080013710
7.3.3) Ulica: Międzyzakładowa 3
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24057,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





