eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa pętli autobusowej wraz z przebudową drogi gminnej w m. Piaski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pętli autobusowej wraz z przebudową drogi gminnej w m. Piaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 38

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.swidnica.zgora.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pętli autobusowej wraz z przebudową drogi gminnej w m. Piaski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1730682-0a99-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054478/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zatoczki autobusowej w Piaskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa pętli autobusowej wraz z przebudową drogi gminnej w m. Piaski.
W ramach budowy i przebudowy wykonane zostaną następujące roboty:
- korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- regulacja istniejących studni kanalizacyjnych, zasuw i zaworów wodociągowych,
- wbudowanie krawężników najazdowych i obrzeży betonowych z ławami betonowymi,
- wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntocementu,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego,
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w miejscu jezdni pętli, zjazdu ciągu pieszo jezdnego drogi wewnętrznej, drogi gminnej oraz nawierzchni z kostki betonowej ciągu pieszego,
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego,
- niwelację terenu wokół jezdni pętli,
- przesunięcie hydrantu naziemnego zgodnie z projektem wykonawczym.
Zakres inwestycji obejmuje działki: 134, 432/1 i 433/1 – obręb 0007 Piaski. Pętla położona jest w województwie lubuskim, powiat zielonogórski, gmina Świdnica. Zakres robót inwestycyjnych obejmuje teren już istniejącej pętli autobusowej usytuowanej w bezpośrednim sąsiedztwie utwardzonej płytami betonowymi drogi wewnętrznej – nr dz. 433/1 oraz drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej – dz. nr 432/1.
Budowa ma za zadanie usystematyzować istniejące zdegradowane nawierzchnie komunikacyjne pętli autobusowej, ujednolicić nawierzchnię na zjeździe z drogi wewnętrznej – dz. nr 433/1, ujednolicić szerokość jezdni drogi gminnej nr dz. 432/1 oraz poziom bezpieczeństwa uczestników ruchu, zmotoryzowanych jak i pieszych w obrębie pętli autobusowej.
Celem planowanego zamierzenia inwestycyjnego jest doprowadzenie do zgodności z aktualnymi wymogami techniczno – budowlanymi istniejącej i funkcjonującej pętli z okrawężnikowaniem oraz utwardzonego dojścia do wiaty przystankowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że w terminie składania ofert wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oferty złożyło trzech wykonawców. Jak wynika z informacji z otwarcia ofert, ofertą z najniższą ceną okazała się oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o., w której wykonawca zaproponował za wykonanie zamówienia cenę 459 158,88zł brutto. Zauważyć również należy, że Zamawiający, działając w oparciu o art. 222 ust. 4 PZP, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego Postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 190 000,00 zł brutto. Zgodnie natomiast z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Biorąc pod uwagę powyżej wskazane okoliczności faktyczne i prawne stwierdzić trzeba, że cena oferty z najniższą ceną w Postępowaniu przewyższa znacząco kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi zaś na fakt, że Zamawiający nie ma możliwości, by zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, Postępowanie należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459158,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 661695,72 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.