eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Pañstwowej szko³y Muzycznej I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy przy al. Niepodleg³o¶ci 11.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Pañstwowej szko³y Muzycznej I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy przy al. Niepodleg³o¶ci 11.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowa Szko³a Muzyczna I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: PSM I st. ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000595016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48690080606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola-muzyczna.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/web/psmswidnica/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa Szko³± Muzyczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Pañstwowej szko³y Muzycznej I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy przy al. Niepodleg³o¶ci 11.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-218bc0eb-f669-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285401

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00282498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont nawierzchni utwardzonej w obrêbie wewnêtrznego dziedziñca Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-218bc0eb-f669-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W Postêpowaniu, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@szkola-muzyczna.swidnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w Postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik),
b. lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4.Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5.Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6.Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie Postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych, RODO) informujemy:
1 Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor Pañstwowej Szko³y Muzycznej I Stopnia w ¦widnicy al. Niepodleg³o¶ci 11, 58-100 ¦widnica.
2 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem do korespondencji: Pañstwowa Szko³a Muzyczna Stopnia w ¦widnicy , al. Niepodleg³o¶ci 11, 58-100 ¦widnica lub adresem e-mail:iod@szkola-muzyczna.swidnica.pl
3 Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zawarcia lub realizacji umowy, która zawarta zosta³a z Pañstwow± Szko³± Muzyczn± I stopnia im. Ludomira Ró¿yckiego w ¦widnicy lub na rzecz Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widnicy
4 Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora danych), tj.:
a umo¿liwienie realizacji i rozliczenie wykonanych prac wynikaj±cych z umowy (m.in. nadanie dostêpów do systemów teleinformatycznych, zapewnienie rozliczalno¶ci dzia³añ w tych systemach, a tak¿e zapewnienie bezpieczeñstwa informacji);
b ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed nimi;
c potrzeba posiadania kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy,
przy czym z chwil± podjêcia czynno¶ci w ramach zawarcia lub wykonywania umowy, które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze dot. m.in. archiwizowania dokumentów).
4Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest niezbêdne do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3. Zakres danych wynika ze specyfiki przedmiotu umowy, mo¿e równie¿ wynikaæ z procedur oraz regulaminów obowi±zuj±cych u administratora danych, a udostêpnianych wykonawcy umowy w celu jej realizacji (np. Regulaminu Ochrony Informacji dla Podmiotu Zewnêtrznego).
5Posiadaj± Pañstwo prawo:
a na podstawie art. 15 RODO dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych;
b na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych;
c na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz
d prawo wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 ust. 1 RODO, gdy podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
w zakresie, w jakim uprawnienia te nie s± odmiennie uregulowane lub wy³±czone na podstawie odrêbnych przepisów.
6Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostêpne na stronie: https://uodo.gov.pl/), gdy Pañstwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotycz±ce ochrony danych osobowych.
7Nie przys³uguje Pañstwu:
a prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
8Pañstwa dane osobowe mog± byæ udostêpnione wy³±cznie organom lub podmiotom upowa¿nionym na podstawie odrêbnych przepisów lub podmiotom przetwarzaj±cym dane w imieniu administratora danych.
9Dane udostêpnione przez Pañstwa nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
10Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
11.Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane od zakoñczenia realizacji umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji lub przez okres przedawnienia roszczeñ, w zale¿no¶ci od tego, który z tych okresów jest d³u¿szy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSM.2061.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa utwardzonego placu przy Pañstwowej Szkole Muzycznej I stopnia w ¦widnicy wraz z przebudow± zewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej znajduj±cego siê na dzia³ce nr 2337, obrêb 0004 ¦ródmie¶cie przy Al. Niepodleg³o¶ci 11. Plac utwardzony jest betonowymi p³ytami chodnikowymi. Obszar objêty przebudow± zagospodarowany jest istniej±cymi dojazdami, doj¶ciami, placami utwardzonymi, miejscami postojowymi dla samochodów, miejscem gromadzenia odpadów sta³ych. Wjazd na plac znajduje siê od strony ulicy Spó³dzielczej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z Postêpowania, z zastrze¿eniem art. 110 ust.2 ustawy Pzp, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w Postêpowaniu okre¶lone w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykonali nale¿ycie, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki granitowej wraz z instalacj± kanalizacji sanitarnej i deszczowej o warto¶ci co najmniej 100 000 z³ ( sto tysiêcy) brutto.
2.2. w zakresie dysponowania osobami:
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci:
a) w zakresie robót ogólnobudowlanych – kierownika budowy, posiadaj±cy co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±cy co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w Postêpowaniu, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2022.835),, Wykonawca najwy¿ej oceniony z³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego - o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a. o¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunków udzia³u w Postêpowaniu zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2.W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w Postêpowaniu, okre¶lonych w rodz. V ust. 2 SWZ, Wykonawca najwy¿ej oceniony z³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego:
2.1. wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, - w zakresie okre¶lonym w Rozdz. V ust. 2 pkt 2.2. SWZ wymogów wzglêdem tych osób.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 500 z³ ( dwa tysi±ce piêæset z³otych )
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, z pó¼n. zm.).
4. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach okre¶lonych w ust. 3 i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim nr 29 1010 1674 0056 7213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu PSM.0261.1.2024” oraz NIP Wykonawcy.
6. Za dzieñ wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê dzieñ uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ wniesienie wadium w pieni±dzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Zamawiaj±cy uzna wymóg wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2.-3.4. za spe³niony, gdy wadium zostanie z³o¿one w oryginale, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert (najpó¼niej wraz z ofert±) w postaci elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) oraz bêdzie zawiera³o co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê i dok³adny adres gwaranta lub porêczyciela;
2) przedmiot zamówienia;
3) zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty beneficjentowi (Zamawiaj±cemu) oznaczonej kwoty pieniê¿nej dok³adnie odpowiadaj±cej wysoko¶ci ustalonego wadium, gdy wyst±pi jedna z nastêpuj±cych sytuacji:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a. - odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b. zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
c. okres wa¿no¶ci umowy zabezpieczaj±cej (który musi pokrywaæ siê z terminem zwi±zania ofert± wskazanym w SWZ).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysoko¶ci okre¶lonej w ust. 2 w formie okre¶lonej w ust. 3, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Czynno¶æ wniesienia wadium nie podlega konwalidacji, nie mo¿na dokonaæ jego wp³aty po up³ywie wskazanego terminu sk³adania ofert, jak równie¿ nie mo¿na uzupe³niæ dokumentu, potwierdzaj±cego wniesienie wadium, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieniê¿na.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego musi wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy (Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie) – do wykorzystania Za³±cznik nr 6 do SWZ. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê:
a) ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w ust. 1 pkt 1.1.
b) warunek okre¶lonym w ust. 2 pkt 2.1. musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jak te¿ nie mo¿e byæ ³±czony w czê¶ci z ewentualnym potencja³em udostêpnionym przez podmiot trzeci,
b) warunek okre¶lony w ust.2 pkt 2.2. mo¿e byæ spe³niony z wykorzystaniem ³±cznego potencja³u wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z postanowieniami art. 454 i nast. Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 454 Pzp nie mog± wykraczaæ poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.
2. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza:
a) aktualizacjê danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp.,
b) wyst±pienie zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
c) zmianê na skutek powstania okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.,
d) zmianê podwykonawcy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e nowy podwykonawca spe³nia w stopniu równym lub wy¿szym warunki wymagane przez Zamawiaj±cego okre¶lone w tre¶ci SWZ, a tak¿e inne przewidziane Umow±,
e) zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone zmianami prawa w przypadku ich zmiany opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra,
f) zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, je¿eli spowoduje to zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiaj±cego, bez zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia umownego,
g) zmianê na skutek wyst±pienia konieczno¶ci uwzglêdnienia wp³ywu innych dzia³añ i przedsiêwziêæ Zamawiaj±cego lub podmiotów trzecich, maj±cych wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy lub powi±zanych z Przedmiotem niniejszej Umowy.
3. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ nie ponosi winy Wykonawca, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu robót w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci wp³ynê³y na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
b) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu Umowy,
c) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
d) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
e) wyst±pienia si³y wy¿szej podczas realizacji Umowy, rozumianej jako zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy, których Strony nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót.
4. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Otwarcie ofert nast±pi w wy¿ej wskazanym terminie poprzez odszyfrowanie ofert z³o¿onych za po¶rednictwem Platformy zakupowej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W przypadku awarii systemu teleinformatycznego uniemo¿liwiaj±cej otwarcie ofert w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, otwarcie ofert nast±pi niezw³ocznie po usuniêciu awarii. Zamawiaj±cy zamie¶ci informacjê o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej Platformy zakupowej w sytuacji gdy awaria systemu teleinformatycznego, o której mowa w zdaniu pierwszym, nie spowoduje braku mo¿liwo¶ci umieszczenia tej informacji, lub na stronie internetowej Zamawiaj±cego - w przypadku gdy z uwagi na awariê nie bêdzie mo¿liwe umieszczenie przedmiotowej informacji na Platformie zakupowej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.