Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Brożka
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10939741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17519817-e129-4175-9e52-df09b6396f7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP-271-TP-4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji jednej sztuki dysku rozpyłowych typu Ax8-210 urządzenia rozpyłowego F100 wbudowanych w instalację oczyszczania spalin w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
3.2. Zamówienie zostało podzielone na 3 etapy:
3.2.1. Etap I: Demontaż poszczególnych części dysku a następnie każdą część należy poddać kontroli wizualnej i badaniom penetracyjnym (PT) w celu ujawnienia pęknięć. W przypadku stwierdzenia pęknięć należy poinformować o tym Zamawiającego oraz sporządzić odpowiedni protokół potwierdzony wynikami badań PT. W przypadku, gdy oględziny wizualne i badania PT dadzą pozytywny wynik (tj. brak pęknięć dysku lub elementów dysku) należy przystąpić do kolejnych prac związanych z dyskiem – wartość etapu max. do 20% wartości całości zamówienia
3.2.2. Etap II: Wykonanie pomiaru kąta stożka w gnieździe danego dysku służącego do montowania dysku rozpyłowego na wrzecionie mechanizmu. Pomiary odnotować w protokole – wartość etapu max. do 10% wartości całości zamówienia
3.2.3. Etap III: Kolejną czynnością jest wykonanie regeneracji wszystkich zużytych części danego dysku rozpyłowego. W przypadku pojawienie się jakichkolwiek przeciwskazań do przeprowadzenia dalszych prac regeneracyjnych należy poinformować Zamawiającego. Po przeprowadzonej regeneracji zregenerowany dysk należy poddać wyważeniu oraz testowi wirowania przy maksymalnej prędkości konstrukcji, celem potwierdzenia, że wykonana regeneracja danego dysku skutkuje brakiem występowania podczas eksploatacji dysku wibracji większych niż 0,12 mm. Zamawiający wymaga, aby przy każdej regeneracji bezwzględnie wymienić wszystkie elementy złączne, wszystkie uszczelnienia, dysze rozpyłowe. Należy zwrócić uwagę i poddać szczegółowej weryfikacji i ocenie elementy stożka wchodzące w skład urządzenia. Pozytywne (prawidłowe) wykonanie tych czynności należy udokumentować protokołem, w tym protokołem wyważania dysku - wartość etapu min. 70% wartości całości zamówienia
3.2.4. Po każdym etapie Zamawiający wymaga sporządzenia protokołu wykonanych prac oraz sporządzenie końcowego protokołu obejmującego wszystkie etapy.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SWZ.
3.4. Miejsce realizacji umowy: odbiór i zwrot Zamawiającemu dysku rozpyłowego podlegających regeneracji - Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie ul. Jerzego Giedroycia 23. Etap I, II i III: warsztat/ zakład Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjna F1 Łukasz Gaweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751235184
7.3.3) Ulica: Wąsów 25A
7.3.4) Miejscowość: Koniusza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Inżynieryjna F1 Łukasz Gaweł
jakie przetargi wygrała firma
Firma Inżynieryjna F1 Łukasz Gaweł
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK-2 Zadania.
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





