eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › ZAGOSPODAROWANIE TERENU OTACZAJĄCEGO ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 PRZY UL. K. KURPIŃSKIEGO 2 W LESZNIE - ETAP I (III)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU OTACZAJĄCEGO ZESPÓŁ SZKÓŁ
NR 4 PRZY UL. K. KURPIŃSKIEGO 2 W LESZNIE – ETAP I (III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU OTACZAJĄCEGO ZESPÓŁ SZKÓŁ
NR 4 PRZY UL. K. KURPIŃSKIEGO 2 W LESZNIE – ETAP I (III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01a9bd8d-e0e0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zagospodarowanie terenu otaczającego Zespół szkół nr 4 przy ul. K. Kurpińskiego w Lesznie – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187530/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462388,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu otaczającego Zespół Szkół nr 4 przy ul. K. Kurpińskiego 2
w Lesznie – Etap I, na działkach nr 17, 19/1, 19/2 obręb 0002 Leszno, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
- CPV: 45112710-5 (Roboty w zakresie terenów zielonych)
- CPV: 45111200-0 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne)
- CPV: 45111291-4 (Roboty w zakresie zagospodarowania terenu)
- CPV: 45233200-1 (Roboty w zakresie różnych nawierzchni)
- CPV: 77310000-6 (Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych)
- CPV: 45316100-6 (Prace ziemne, linie kablowe)
- CPV: 45233293-9 (Instalowanie mebli ulicznych)
- CPV: 45232130-2 (Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej)

3. Prace prowadzoną będą w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez jednostkę projektową LEGE ARTIS Łukasz Wyka dla zadania „Zagospodarowanie terenu otaczającego Zespół Szkół nr 4 przy ul. K. Kurpińskiego 2
w Lesznie”, która została zatwierdzona przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie decyzją nr 159/2001 z dnia 19.11.2021r. Inwestycja jest prowadzona w obszarze historycznego założenia urbanistycznego miasta Leszna, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 20.08.1985r. pod nr 975/A. Prace na obiekcie będą odbywały się pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie, w szczególności nadzorowi podlega renowacja murków oporowych. Wszelkie odbiory częściowe oraz odbiór końcowy będą dokonywane z udziałem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie.
Dokumentacja projektowa została przygotowana jako zagospodarowanie całego terenu Zespołu Szkół nr 4. Realizacja inwestycji została podzielona na trzy etapy: Etap I dotyczy zagospodarowania części terenu szkoły od strony zachodniej i południowej, Etap II dotyczy wybudowania strefy sportowej, Etap III dotyczy zagospodarowania terenu szkoły od strony północnej i wschodniej. Niniejsze postępowanie dotyczy realizacji Etapu I zadania. Graficzny wydzielenie Etapu I zostało przedstawione w załączniku nr 8 do SWZ.
Przedmiotowe postępowanie obejmuje realizację wyłącznie ETAP I inwestycji w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3)przebudowa kanalizacji deszczowej (z wyłączeniem odcinka od strony północnej 1 szt. studni oraz 2 szt. kratek)
4) budowa oświetlenia dziedzińca,
5) roboty drogowe - wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej (wjazd od strony południowej, parkingi oraz dziedziniec)
6) naprawa betonowego muru oporowego,
7) naprawa muru kamiennego,
9) dostawa i montaż małej architektury (ławki, 3 szt. koszy na odpady, 2 szt. stojaków rowerowych,
10) montaż 32 szt. stojaków rowerowych dostarczonych przez szkołę,
11) nasadzenia zieleni w donicach: do obsadzenia istniejące donice zlokalizowane przy wejściu głównym do szkoły od strony ul. Kurpińskiego oraz nasadzenia w donicach betonowych, które należy wybudować na patio.
UWAGA!
Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły. Prace związane z położeniem nawierzchni we wjeździe i na dziedzińcu mogą odbywać się wyłącznie w sposób umożliwiający wejście do budynku szkoły i tylko w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły. Prowadzenie robót w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Szkoły. Wykonawca winien prowadzić prace w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru obiektu (szkoła) i bezpieczeństwa uczęszczających tam uczniów.

Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym w celu ustalenia terminu wizji lokalnej. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Dodatkowo załączono opracowania: decyzję Miejskiego Konserwatora Zabytków, zgłoszenie robót budowlanych, opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opinia geotechniczna. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.

5. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, przedmiary robót, STWiORB.

6. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.

6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) projekcie zagospodarowania terenu,
2) projektach technicznych,
3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) obowiązujących normach,
5) przedmiarach robót
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213),
3) ewentualne materiały porozbiórkowe, masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.

7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego
w dokumentacji projektowej oraz STWiORB obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót;
2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierownika Robót, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie
z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów
z rad budowy;
3) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
4) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia robót i odbioru końcowego;
5) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli;
6) stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną;
7) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy materiałów porozbiórkowych nienadających się do ponownego wykorzystania;
8) materiały porozbiórkowe nienadające się do powtórnego wykorzystania oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699) i jej koszt uwzględnić
w cenie ofertowej;
9) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót;
10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841993,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 967154,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841993,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Sebastian Kurpisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 204 1366

7.3.3) Ulica: Lipowa 40

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841993,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.