Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262892/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84f6df1-6bd3-41ac-b703-91dceda9e783
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 405397,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów:Główny kod CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15821200-1 Herbatniki słodkie
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz
wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla
danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie
wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz.
1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 280420,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna;Główny kod CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz
wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla
danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie
wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz.
1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 72388,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat;Główny kod CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15821200-1 Herbatniki słodkie
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz
wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla
danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie
wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz.
1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 1971,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – sukcesywna dostawa oleju;15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz
wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla
danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie
wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz.
1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 20491,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – sukcesywna dostawa wody.15981000-8 Wody mineralne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz
wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla
danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie
wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz.
1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 30126,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304832,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330968,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304832,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 618 100 20 68
7.3.3) Ulica: Żołnierska nr 20A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304832,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69837,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72040,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69837,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska nr 20A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69837,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp. unieważnił część nr 3 niniejszego postępowania.
Powód unieważnienia: do niniejszej części nie złożono żadnej oferty.
„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23927,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27059,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23927,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972345089
7.3.3) Ulica: Bartoszewice 23
7.3.4) Miejscowość: Bartoszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-930
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23927,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35597,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50864,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35597,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAKTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 883 187 22 15
7.3.3) Ulica: S. Wyspiańskiego nr 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35597,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Stała konserwacja dachów i obróbek blacharskich" na budynkach należących do 23 WSzUR, SP ZOZ w Lądku - Zdroju.
- Pozyskanie i zrywka drewna w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku - Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 im. Jana Brzechwy w Czechowicach Dziedzicach w 2026r.
- Przygotowanie i dostarczenie 2700 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla potrzebujących mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2026 r.
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.