eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b8e450b-492e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Usługa edukacji w zakresie bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr POWR.03.05.00-00-Z001/18 „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja” Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19 szczegółowego budżetu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 29.10.2021r. przeprowadzono postępowanie przetargowe w trybie podstawowym nr : 68/ZP/21 na: „Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL II (ID 523988)”
Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania:
Powyższe postępowanie zostało unieważnione ze względu brak złożonych ofert.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fbb5ff1a-30cd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 73/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu Prawo celne i przewozowe wymiarze 60 godzin (20 godzin wykładów i 40 godzin ćwiczeń.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisania umowy z wykonawcą do 31.01.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.01.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy mini-mum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum ma-il);
• Liczba Uczestników/czek: ok 18 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dzwonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64092900255

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 52/32

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.