eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490757723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawodzie 19 C

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80d6c68d-73ef-4cac-823d-296b5127a65b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zaopatrzenie w wodę, utrzymanie czystości, gospodarka odpadami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d6c68d-73ef-4cac-823d-296b5127a65b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046286/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rozbudowa i modernizacja systemu zarządzania stacjami uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu 2 Fundusze europejskie dla środowiska Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZGK PO 03/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa i montaż zamiennego panela wizualizacji dla potrzeb SUW Połoniny: Panel musi po-siadać zaimplementowane oprogramowanie wizualizacji współpracujące z istniejącym syste-mem sterowania. Obecny system sterowania pozwala za pomocą istniejącego panelu sterowa-nia sterować urządzeniami na dwóch ujęciach.
2. Zintegrowanie nowych mętnościomierzy na ujęciu Pokrzywy (2 szt. zanurzeniowe sondy) i Sewerynówka (1 szt. zanurzeniowa sonda) SUW Czarna Woda (1 szt. narurowy) i z istnieją-cym systemem sterowania znajdującym się na SUW Połoniny (obiekty ujęcie Połoniny i Sewe-rynówka oddalone od SUW Połoniny ok 3.5 km, połączone między sobą siecią światłowodo-wą). Brak połączenia z SUW Czarna Woda.
3. Mętnościomierze fabrycznie nowe, pracujące w zakresie od 0 – min 250 ntu jako zanurzenio-we w czaszy zbiornika ujęcia powierzchniowego (dopuszcza się pomiary mętności poprzez sondy fotometryczne dostarczone z kompletnym wyposażeniem) oraz jeden narurowy. Obiekty na których planuje się montaż mętnościomierzy posiadają stanowiska umożliwiające ich zainstalowanie po dostosowaniu. Dostarczane urządzenia muszą byś wyposażone w wyj-ście analogowe które umożliwi zintegrowanie z istniejącym systemem, obudowa urządzeń mu-si pozwalać na pracę na zewnątrz, obudowa min IP68
4. Uruchomienie systemu automatycznego zamykania zasuw na ujęciu powierzchniowym Po-krzywy w przypadku gwałtownego wzrostu mętności wody. Ujęcie powierzchniowe Pokrzywy posiada na wlocie do czaszy zapory piętrzącej jaz trójprzęsłowy wyposażony w zasuwy (za-stawy) ze stali kwasowej napędzane elektrycznie i sterowane zarówno z samego ujęcia jak i ze stacji uzdatniania wody SUW Połoniny. Zadanie polega na uruchomieniu systemu sterowania oraz automatyki uzależniającej prace jazu trójprzęsłowego od mętności wody wpadającej do ujęcia.
5. Wykonanie bloku automatyki na SUW Połoniny uzależniającego automatyczne zamykanie za-suwy dopływu wody od czasu zrzutu osadu z separatorów. Zadanie polega na dostosowaniu istniejącego systemu automatyki do pracy stacji uzdatniania wody Połoniny gdzie, w sposób automatyczny czasowo ograniczony zostanie przepływ wody z ujęcia Pokrzywy na czas do-konywania zrzutu osadu z separatorów celem ograniczenia skoków ciśnienia.
6. Dostawa systemu zdalnego serwisowania instalacji sterowania SUW Połoniny oraz ujęć wody. Zadanie ma na celu umożliwienie dostępu dla zdalnej pomocy serwisowej, Zamawiający umożliwi dostęp do sieci internetowej tylko na SUW Połoniny połączonej z dwoma ujęciami siecią światłowodową.
7. Rozbudowa monitoringu wizyjnego stacji uzdatniania wody w Szczawnicy i Jaworkach. Zada-nie polega na realizacji monitoringu wizyjnego na SUW Połoniny – Szczawnica (3 kamery) i SUW Czarna Woda – Jaworki (2 Kamery), zapisy z kamer muszą być rejestrowane a dostęp do monitoringu oraz jego sterowanie odbywać się musi z siedziby zamawiającego tj. ul. Zawodzie 19C Szczawnica. Kamery wyposażone w podczerwień i czujnik ruchu oraz funkcję śledzenia. Rozdzielczość min 2 mpx.
8. Wymiana agregatu wraz z systemem ups na stacji uzdatniania "Czarna Woda" w Jaworkach. Nowe urządzenie pozwalające na nieprzerwaną pracę stacji uzdatniania wody w czasie przerw w dostawie energii elektrycznej konieczność montażu wraz z układem SZR – samoczynnego załączania rezerwy:
1) Moc znamionowa agregatu min. 30 kVa
2) Agregat w obudowie zewnętrznej lub do wewnątrz do pomieszczenia o wymiarach 2,8 m x 2,3 m wys. 3m.
3) Agregat zasilany silnikiem wysokoprężnym
4) Agregat wyposażony w automatyczny rozruch wraz z licznikiem motogodzin.
9. Integracja wszystkich systemów wraz z uruchomieniem
10. Wdrożenie i utrzymanie systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

39370000-6 - Instalacje wodne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 272554 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Montaż inteligentnych reduktorów na głównej sieci wodociągowej. Urządzenia będą obni-żać ciśnienie wody w sieci, szczególnie w okresach o mniejszym poborze. Urządzenia będą zapobiegać gwałtownym skokom ciśnienia w sieci przez co zostanie obniżone ryzyko awarii sieci. Montaż w istniejących komorach wodociągowych.
2. Ilość regulatorów objętych dostawą i montażem 8 szt DN 160 mm.
3. Parametry inteligentnych reduktorów objętych dostawą:
1) Max ciśnienie nominalne 16 bar.
2) Zakres regulacji od 2,5 do 16 bar 4.1.3 min redukcja ciśnienia 0,1 MPa
3) Kryty trzpień regulacji ciśnienia
4) Konserwacja i ewentualna naprawa bez konieczności demontażu korpusu 4.1.6 Możli-wość montażu wskaźnika ciśnienia wyjściowego – G1/2”
5) Kompensacja ciśnienia wejściowego (bez wpływu na ciśnienie wyjściowe)
4. Doposażenie trzech pompowni w inteligentne kontrolery ciśnienia, wyłączające pracę pomp w przypadku braku poboru wody.
5. Parametry inteligentnych kontrolerów ciśnienia objętych dostawą
1) wyjście analogowe
2) stopień ochrony IP 68
3) Zakres pomiarowy 0-16 bar
4) Części mokre wykonane ze stali kwasowej
6. Nowe urządzenia pomiarowe mierzące objętość przepływającej wody w obrębie stacji uzdatniania wody w Szczawnicy (2 szt.) i Jaworkach (1 szt.). Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń jednego producenta, klasa dokładności R100 z możliwością montażu urządzenia do zdalnego odczytu, przyłączą kołnierzowe DN 160 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym

4.5.5.) Wartość części: 121032 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323551 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323551 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synchroneo Sp. z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542996903

7.3.3) Ulica: Bydgoska76

7.3.4) Miejscowość: Niemcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-032

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397967,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.