eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów PodlaskiPoprawa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANÓW PODLASKI

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Janów Podlaski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237546

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Bialska 6A

1.4.2.) Miejscowość: Janów Podlaski

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-505

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@janowpodlaski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289376

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00254851

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 60%
1.2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały (PG) – 20%
1.3. Termin realizacji zamówienia – 20%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru, o którym mowa w pkt 17.6 SWZ. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały ” przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:
3.1. Minimalny okres gwarancji jaką Wykonawca może zaoferować na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały wynosi 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów).
3.2. W przypadku zaoferowania gwarancji poniżej minimalnego okresu (tj. mniej niż 36 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca w ofercie w ogóle nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, ze Wykonawca nie oferuje gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały. W takim przypadku oferta również zostanie odrzucona.
3.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, oferta otrzyma 20,00 pkt (maksymalna ilość punktów w tym kryterium). Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy, za co oferta Wykonawcy otrzyma 20,00 pkt.
3.4. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały” obliczone zostaną według wzoru, o którym mowa w pkt 17.7.4. SWZ.
3.5. Okres gwarancji swój bieg rozpoczyna od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy (część III – zadanie III – załącznik nr 10.3 do SWZ).
4. Punkty w kryterium „Termin realizacji zamówienia” (PT) przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:
4.1. Maksymalny termin realizacji zamówienia jaki Wykonawca może zaoferować wynosi do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy. W przypadku zaoferowania maksymalnego terminu realizacji zamówienia tj. do 9 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów).
4.2. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia powyżej maksymalnego okresu (tj. więcej niż 9 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Brak wskazania (zaznaczenia) odpowiedniego pola dotyczącego zaoferowanego terminu lub wskazanie więcej niż jednego pola wyboru spowoduje brak przyznania punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wykonania zamówienia tj. do 9 miesięcy.
4.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia wynoszący do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 10,00 pkt (dziesięć punktów).
4.4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia wynoszący do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 20,00 pkt (dwadzieścia punktów).
Wykonawca może zaoferować termin realizacji zamówienia krótszy niż wyznaczone 3 miesiące, jednak w takim przypadku Zamawiający przyzna maksymalną możliwą liczbę punktów tj. 20,00 pkt (dwadzieścia punktów).
4.5. Kryterium „termin realizacji zamówienia” definiuje się jako termin zakończenia wykonywania robót budowlanych i zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru, o którym mowa w pkt 17.9 SWZ

Po zmianie:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 60%
1.2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały (PG) – 20%
1.3. Termin realizacji zamówienia – 20%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru, o którym mowa w pkt 17.6 SWZ. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały ” przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:
3.1. Minimalny okres gwarancji jaką Wykonawca może zaoferować na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały wynosi 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów).
3.2. W przypadku zaoferowania gwarancji poniżej minimalnego okresu (tj. mniej niż 36 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca w ofercie w ogóle nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, ze Wykonawca nie oferuje gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały. W takim przypadku oferta również zostanie odrzucona.
3.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, oferta otrzyma 20,00 pkt (maksymalna ilość punktów w tym kryterium). Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy, za co oferta Wykonawcy otrzyma 20,00 pkt.
3.4. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy punkty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane (wbudowane) materiały” obliczone zostaną według wzoru, o którym mowa w pkt 17.7.4. SWZ.
3.5. Okres gwarancji swój bieg rozpoczyna od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy (część III – zadanie III – załącznik nr 10.3 do SWZ).
4. Punkty w kryterium „Termin realizacji zamówienia” (PT) przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:
4.1. Maksymalny termin realizacji zamówienia jaki Wykonawca może zaoferować wynosi do 10 miesięcy od dnia podpisania umowy. W przypadku zaoferowania maksymalnego terminu realizacji zamówienia tj. do 10 miesięcy oferta Wykonawcy otrzyma 0,00 pkt (zero punktów).
4.2. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia powyżej maksymalnego okresu (tj. więcej niż 10 miesięcy) oferta zostanie odrzucona. Brak wskazania (zaznaczenia) odpowiedniego pola dotyczącego zaoferowanego terminu lub wskazanie więcej niż jednego pola wyboru spowoduje brak przyznania punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wykonania zamówienia tj. do 10 miesięcy.
4.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia wynoszący do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 10,00 pkt (dziesięć punktów).
4.4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia wynoszący do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy otrzyma 20,00 pkt (dwadzieścia punktów).
Wykonawca może zaoferować termin realizacji zamówienia krótszy niż wyznaczone 4 miesiące, jednak w takim przypadku Zamawiający przyzna maksymalną możliwą liczbę punktów tj. 20,00 pkt (dwadzieścia punktów).
4.5. Kryterium „termin realizacji zamówienia” definiuje się jako termin wykonania całości przedmiotu zamówienia wraz z odbiorem końcowym robót.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru, o którym mowa w pkt 17.9 SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
9

Po zmianie:
10

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
IX.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
IX.2. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie potwierdzające, brak występowania podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 1.
IX.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.
IX. 4. Niniejsze zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych (nr promesy wstępnej: Edycja8/2023/4607/PolskiLad)”.
IX. 5. Precyzuje się termin wykonania zamówienia dla części III, tj:
Termin wykonania zamówienia w terminie do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia dla części III - zadanie III jest jednym z kryteriów oceny ofert.
IX. 6. Za termin wykonania zamówienia w zakresie części I i II przez Wykonawcę uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 8 ust. 1 pkt 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, natomiast w zakresie części III uznaje się datę zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego.
IX. 7. ciąg dalszy wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej:
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym (XADES) lub wewnętrznym (PADES). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny XADES, wewnętrzny PADES) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny XADES) lub dokumenty z wszytym podpisem (typ wewnętrzny PADES).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w
podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy
mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną
poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
15. Zasady komunikacji określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą komunikacji po wyborze oferty, która odbywa się drogą e-mail.

Po zmianie:
IX.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
IX.2. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie potwierdzające, brak występowania podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 1.
IX.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.
IX. 4. Niniejsze zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych (nr promesy wstępnej: Edycja8/2023/4607/PolskiLad)”.
IX. 5. Precyzuje się termin wykonania zamówienia dla części III, tj:
Termin wykonania zamówienia w terminie do 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia dla części III - zadanie III jest jednym z kryteriów oceny ofert.
IX. 6. Za termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 8 ust. 1 pkt 3 (część I i II) oraz § 8 ust. 1 pkt 2 (część III) Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IX. 7. ciąg dalszy wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej:
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym (XADES) lub wewnętrznym (PADES). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny XADES, wewnętrzny PADES) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny XADES) lub dokumenty z wszytym podpisem (typ wewnętrzny PADES).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w
podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy
mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną
poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
15. Zasady komunikacji określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą komunikacji po wyborze oferty, która odbywa się drogą e-mail.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-06-26 11:00

Po zmianie:
2025-07-03 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-06-26 12:00

Po zmianie:
2025-07-03 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-07-25

Po zmianie:
2025-08-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.