Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uska.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2aa3a65-e692-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2aa3a65-e692-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne wykonywanie usług , polegających na:
1) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla inwestycji o powierzchni zabudowy do 70 m2 tj. wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków
mieszkalnych jednorodzinnych;
2) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla pozostałych inwestycji;
3) przygotowaniu projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą;
4) przygotowaniu opinii urbanistycznych;
5) przygotowania nowego projektu decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji
o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą lub wykonaniu zmian
w wydanej decyzji w przypadku uchylenia lub stwierdzenia nieważności przez organ odwoławczy i przekazania sprawy do
ponownego rozpatrzenia Zamawiającemu;
6) sporządzenia pisemnego stanowiska dotyczącego zarzutów podniesionych przez stronę postępowania administracyjnego
w złożonym odwołaniu od decyzji,
w przypadku jego wystąpienia
- na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz.
977 ze zm.) w zw. z art. 59 ustawy z dnia 07 lipca 2023 roku o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobów ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i
zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr
164 poz. 1588 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i
nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach
zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589).
2. Do każdego projektu decyzji o warunkach zabudowy oraz do każdej opinii urbanistycznej bezwzględnie należy załączyć
dokumentację fotograficzną terenu objętego planowaną inwestycją oraz terenu objętego analizą urbanistyczną.
3. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: Opracowywane projekty decyzji oraz opinie powinny być zgodne:
a) z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
b) z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
c) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych
w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164
poz. 1589),
d) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobu ustalania wymagań
dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588 ze zm.),
e) z przepisami odrębnymi.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy z uwzględnieniem ustępów następnych określa opis przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 9 do SWZ.
5. Usługi stanowiące przedmiot umowy będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Faktyczne ilości
poszczególnych usług będą zgłoszone przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie.
6. Ilość prac urbanistycznych określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo
ograniczenia zleceń dotyczących prac urbanistycznych w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych
lub bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, przy czym minimalny zakres wynosi 50%
wartości wskazanej w § 6 ust. 2.W przypadku niewykorzystania co najmniej 70 % wartości wskazanej § 6 ust. 2, strony
mogą przedłużyć termin realizacji umowy w zakresie niezbędnym do wykorzystania ww. zakresu, jednakże nie dłuższy niż
do dnia 31.12.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ~ARKADIA~ PRACOWNIA PROJEKTOWA GRAŻYNA MICOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220469040
7.3.3) Ulica: ul. prof. Tadeusza Kotarbińskiego 2 lokal 79
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
~ARKADIA~ PRACOWNIA PROJEKTOWA GRAŻYNA MICOREK
jakie przetargi wygrała firma
~ARKADIA~ PRACOWNIA PROJEKTOWA GRAŻYNA MICOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Lipie oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy Lipie
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce - z podziałem na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Jeżowe
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY SZCZUROWA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Strzelce Krajeńskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.