eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uska.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2aa3a65-e692-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2aa3a65-e692-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne wykonywanie usług , polegających na:
1) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla inwestycji o powierzchni zabudowy do 70 m2 tj. wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków
mieszkalnych jednorodzinnych;
2) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla pozostałych inwestycji;
3) przygotowaniu projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą;
4) przygotowaniu opinii urbanistycznych;
5) przygotowania nowego projektu decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji
o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą lub wykonaniu zmian
w wydanej decyzji w przypadku uchylenia lub stwierdzenia nieważności przez organ odwoławczy i przekazania sprawy do
ponownego rozpatrzenia Zamawiającemu;
6) sporządzenia pisemnego stanowiska dotyczącego zarzutów podniesionych przez stronę postępowania administracyjnego
w złożonym odwołaniu od decyzji,
w przypadku jego wystąpienia
- na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz.
977 ze zm.) w zw. z art. 59 ustawy z dnia 07 lipca 2023 roku o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobów ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i
zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr
164 poz. 1588 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i
nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach
zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589).
2. Do każdego projektu decyzji o warunkach zabudowy oraz do każdej opinii urbanistycznej bezwzględnie należy załączyć
dokumentację fotograficzną terenu objętego planowaną inwestycją oraz terenu objętego analizą urbanistyczną.
3. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: Opracowywane projekty decyzji oraz opinie powinny być zgodne:
a) z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
b) z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
c) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych
w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164
poz. 1589),
d) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobu ustalania wymagań
dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588 ze zm.),
e) z przepisami odrębnymi.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy z uwzględnieniem ustępów następnych określa opis przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 9 do SWZ.
5. Usługi stanowiące przedmiot umowy będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Faktyczne ilości
poszczególnych usług będą zgłoszone przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie.
6. Ilość prac urbanistycznych określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo
ograniczenia zleceń dotyczących prac urbanistycznych w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych
lub bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, przy czym minimalny zakres wynosi 50%
wartości wskazanej w § 6 ust. 2.W przypadku niewykorzystania co najmniej 70 % wartości wskazanej § 6 ust. 2, strony
mogą przedłużyć termin realizacji umowy w zakresie niezbędnym do wykorzystania ww. zakresu, jednakże nie dłuższy niż
do dnia 31.12.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ~ARKADIA~ PRACOWNIA PROJEKTOWA GRAŻYNA MICOREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220469040

7.3.3) Ulica: ul. prof. Tadeusza Kotarbińskiego 2 lokal 79

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.