eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE ŚWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE ŚWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 611-20-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE ŚWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45ea691-d83b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021240/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE SWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.261.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 566431,3 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 457096,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu nagłośnieniowego:
1) Sprzęt nagłośnieniowy – zestaw liniowy - 4 kpl.
2) System nagłośnienia bezpośredniego – ultrakierunkowego przesyłu głosu - 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

4.5.5.) Wartość części: 68918,7 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia mobilnego stanowiska do prezentacji aplikacji VR oraz stanowiska do animacji poklatkowej, postprodukcji i realizacji nagrań audio – wideo:
1) Gogle VR – 1 zestaw
2) Adapter bezprzewodowy do gogli VR – 1 zestaw
3) Bateria do zestawu bezprzewodowego – 4 szt.
4) Ładowarki do bateria do zestawu bezprzewodowego – 4 szt.
5) Przewód HDMI – 2 szt.
6) Skrzynia transportowa – 1 szt.
7) Telewizor 55” – 1 szt.
8) Stojak mobilny – 1 szt.
9) Skrzynia transportowa na telewizor 55” – 1 szt.
10) Komputer stacjonarny z 2 monitorami - 1 kpl.
11) Oprogramowanie do montażu i udźwiękowienia materiałów wideo - 1 szt.
12) Oprogramowanie do grafiki - 1 szt.
13) aparat fotograficzny typ 1 - 1 kpl.
14) zestaw mikrofonów do aparatu typ 1 i typ 2 - 1 zestaw
15) Statyw teleskopowy z głowicą obrotową - 1 kpl.
16) Dyktafon cyfrowy - 1 szt.
17) Aparat fotograficzny do animacji poklatkowej – Typ 2 - 3 kpl.
18) Obiektyw - 3 szt.
19) Laptopy z systemem operacyjnym - 3 kpl.
20) Oprogramowanie do animacji poklatkowej - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

31158100-9 - Ładowarki do baterii

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

18924000-2 - Kufry

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

39151100-6 - Stojaki

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

32332100-0 - Dyktafony

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 90252,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu ekranu LED:
1) Ekran LED – 1 kpl.
2) Oprogramowanie - 1 licencja
3) Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
4) Urządzenie przechwytujące sygnał wideo - 1 szt.
5) Kabel HDMI - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

4.5.5.) Wartość części: 268292,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarki wielkoformatowej i wyświetlacza multimedialnego:
1) Drukarka wielkoformatowa – 1 szt.
2) Wyświetlacz multimedialny – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

4.5.5.) Wartość części: 29633,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. I zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. II zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie III cz. zamówienia wpłynęła jedna oferta – TDC Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 53, 61-028 Warszawa. Wykonawca zaoferował cenę 399 345,24 zł brutto, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399345,24 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. IV zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.