eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PępowoUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026" (etap I)



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026” (etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026” (etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3cf3f9-98e7-47b8-a5af-953eccd2815d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678359/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z gospodarstw rolnych z terenu gminy Pępowo w latach 2024-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218879

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.272.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343099,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129281,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026” Usługa objęta postępowaniem stanowi część I przedsięwzięcia zaplanowana do realizacji w 2025 r.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej usługi usuwania wyrobów zawierających azbest (głównie płyt falistych azbestowych z pokryć dachowych) z nieruchomości położonych na terenie gminy Pępowo, polegającej na zabezpieczeniu odpadów zawierających azbest, ich załadunku, transporcie i przekazaniu na składowisko odpadów posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie zdeponowanych wyrobów zawierających azbest, odebranych od ich posiadaczy
Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia, która będzie mogła być usunięta z terenu gminy w ramach przedmiotowego zamówienia w 2025 r. wynosi łącznie 175 Mg (29 punktów odbioru).
Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które mogą być uszkodzone lub rozdrobnione.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) zabezpieczenie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, odpadów zawierających azbest zgromadzonych przez wnioskodawcę na terenie nieruchomości, w szczególności poprzez ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu,
2) załadunek i transport odpadów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) każdorazowe zważenie wyrobów zawierających azbest u poszczególnych wnioskodawców podczas obecności właściciela nieruchomości oraz pracownika gminy (zgodnie z ustalonym w umowie harmonogramem odbioru)
4) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych,
5) wszelkie prace towarzyszące prawidłowemu prowadzeniu i wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
a) czynności organizacyjne i przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców,
b) identyfikację wyrobów zawierających azbest,
c) organizację i zabezpieczenie placu robót,
d) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, w tym jego oczyszczenie z pyłu azbestowego w celu uniemożliwienia emisji do środowiska,
e) prowadzenie ewidencji odpadów w celu przekazania karty przekazania odpadu.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał:
a) kryteria i warunki określone w rozporządzeniach: Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.), Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31), Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824) oraz przepisów dotyczących przewozu drogowego towarów niebezpiecznych,
b) dysponował środkami transportu odpowiednimi do realizacji zamówienia,
c) do wykonania zadania zastosował wagę przewoźną o udźwigu 1 Mg posiadającą ważną legalizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2063) oraz stosowanymi aktami wykonawczymi,
d) posiadał obowiązującą umowę zawartą ze składowiskiem posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest gwarantująca odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia lub legitymował się zezwoleniem na prowadzenie takiego składowiska i okazał wymienione dokumenty przed zawarciem umowy i każdorazowo na żądanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Handel Jan Lorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341102774

7.3.3) Ulica: Trzetrzewina 320

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.