eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 - etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400

1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1edc0b0b-fe1c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032710/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239879

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1260794,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 665222,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej”.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Wymianę konstrukcji i okładzin sufitu zadaszenia nad schodami głównego wejścia do budynku,
2.2. Przebudowę wejścia głównego, montaż ślusarki aluminiowej wiatrołapu (ścianki, drzwi) (pom. 0/01, 0/02),
2.3. Montaż ślusarki wewnętrznej między pomieszczeniami 0/5A, 0/5B,
2.4. Wymianę posadzek, montaż wykładziny PCV i płytek podłogowych,
2.5. Usunięcie okładzin ściennych z desek i płyt boazeryjnych w pom. świetlicy i korytarza,
2.6. Wymianę wewnętrznych drzwi drewnopodobnych,
2.7. Wymianę zewnętrznej ślusarki aluminiowej holu wejściowego,
2.8. Remont głównej klatki schodowej z wymianą płytek, barierek schodowych, remont ścian,
2.9. Wymianę dwóch okien na klatce schodowej ostatniej kondygnacji na okna oddymiające,
2.10. Wymianę rozdzielni głównej i tablic rozdzielczych na parterze,
2.11. Wykonanie kanału kablowego do rozdzielni znajdujących się na pozostałych piętrach,
2.12. Wymianę instalacji elektrycznej tj. oświetleniowej, gniazd i teletechnicznej w obrębie części przewidzianej do remontu (parter, główna klatka schodowa),
2.13. Montaż rurarzu instalacji oddymiającej, wraz z wprowadzeniem instalacji zakończonej puszkami (zakres nie obejmuje urządzeń instalacji oddymiania oraz drzwi wydzielających w obrębie klatki schodowej),
2.14. Wymianę grzejników i podejść w zakresie remontowanym,
2.15. Przebudowę instalacji hydrantowej.
3. Szczegółowy zakres robót określają:
3.1. Projekt architektoniczno-budowlany „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”;
3.2. Projekt techniczny - wykonawczy „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”;
3.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II Liceum Ogólnokształcącego wraz z dostosowaniem obiektu do wymagań przeciwpożarowych, dz. nr ewid. 1657/13, 1653/5 przy ul. Żeromskiego 28 w Mielcu, obręb: 0002 Osiedle, jed/n. ewid. 181101_1, Mielec”, zwane dalej dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, maja charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy i remontowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISMAR USŁUGI ELEKTRYCZNE I POMIARY MARIUSZ WIŚNIEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171490191

7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 14/50

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.