eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc525923-0cc6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie wszczęte zostaje z art. 214 ust. 1 pkt 5 w zw. Z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-eb9a020a-f855-11ec-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 76/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297179,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie usług sanitarnych, usługa polega na wywozie i utylizacji odpadów komunalnych segregowanych
i niesegregowanych oraz wynajmie urządzeń sanitarnych takich jak:
a) 25 toalet przenośnych,
b) 15 umywalek wolnostojących dwustanowiskowych,
c) dwóch kontenerów prysznicowo-umywalkowych (wyposażonych w minimum 20 stanowisk prysznicowo-umywalkowych łącznie),
d) zbiorników na wodę o pojemności łącznej, nie mniejszej niż 20 000 l,
e) zbiorników na ścieki o pojemności łącznej, nie mniejszej niż 20 000 l,
f) przyczepy grzewczej/agregatu prądotwórczego
g) 4 pojemników na odpady niesegregowane o pojemności 1,1 m³
h) 2 pojemników na odpady segregowane (plastik) o pojemności 1,1 m³

do niżej wymienionych lokalizacji:
a) Gawartowa Wola, gm. Leszno, powiat warszawski zachodni (podstawienie
w dniu 03.08.2022 r. do godz. 13.00, w dniu 06.08.2022 r. zabranie od godz. 8.00)
b) Miedniewice, gm. Wiskitki, powiat żyrardowski (podstawienie w dniu 06.08.202022 r. do godz. 13., zabranie w dniu 07.08.2022 r. od godz. 8.00),
c) Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki (podstawienie w dniu 07.08.2022 r. do godz. 13, zabranie w dniu 08.08.2022 r. od godz. 8.00),
d) Podkońska Wola, gm. Czerniewice, powiat tomaszowski (podstawienie
w dniu 08.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 09.08.2022 r. od godz. 8.00),
e) Sługocice gm. Tomaszów Mazowiecki (podstawienie w dniu 09.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 10.08.2022r. od godz. 8.00),
f) Sulejów gm. Sulejów (podstawienie w dniu 10.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 11.08.2022 r. od godz. 8.00)
g) Wola Przerębska gm. Masłowice (podstawienie w dniu 11.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 12.08.2022 r. od godz. 8.00)
h) Stęszów gm. Gidle (podstawienie w dniu 12.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 13.08.2022r. od godz. 8.00)
i) Siedlec gm. Mstów (podstawienie w dniu 13.08.2022 r. do godz. 13.00, zabranie 14.08.2022r. od godz. 11.00)

Zgodnie ze specyfikacją techniczną urządzeń sanitarnych oraz odpadów komunalnych, stanowiących załącznik nr 1 do Zaproszenia.

2. Zakres usługi obejmuje:
1) dostawę i posadowienie urządzeń sanitarnych w każdej lokalizacji wymienionej powyżej,
2) montaż urządzeń w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) podłączenie kontenerów, do zapewnionych przez Wykonawcę źródeł mediów komunalnych (przyczepa grzewcza, agregat prądotwórczy, zbiorniki na wodę i ścieki) oraz toalet przenośnych i umywalek wolnostojących w lokalizacjach wymienionych w ust. 1 umowy oraz rozruch urządzeń sanitarnych,
4) dostawę czystej wody do zbiorników (w kontenerach prysznicowo – umywalkowym oraz umywalkach), opróżnianie zbiorników na nieczystości płynne oraz wywóz i utylizację ścieków – co najmniej raz dziennie w każdej lokalizacji.
5) dostawę ciepłej wody do kontenerów prysznicowo-umywalkowych
w terminie i czasie określonym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6) serwis czystościowo – techniczny – co najmniej raz dziennie w każdej lokalizacji (kontenerów prysznicowo – umywalkowych, kabin przenośnych, umywalek wolnostojących).
7) podstawienie na swój koszt pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych w miejscach określonych w załączniku
nr 1 do umowy, w dniach 03.08.2022r. – 14.08.2022r., w kolorach zgodnych
z obowiązującymi zasadami segregacji.
8) Codzienny odbiór odpadów komunalnych, zgodnie z potrzebami określonymi
w załączniku nr 1 do SWZ,
9) uprzątnięcie odpadów wokół pojemników powstałych wskutek ich przepełnienia w dniu odbioru odpadów komunalnych,
10) ponowny odbiór odpadów w przypadku nienależytego wykonania usługi
w terminie 3 godzin od daty zgłoszenia reklamacji usługi,

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapewnienie podległym pracownikom wykonującym zamówienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone Zamawiającemu
i osobom trzecim przy wykonywaniu przedmiotu umowy,
3) posadowienie urządzeń sanitarnych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy ich posadowieniu,
a także powstałych pomimo prawidłowego ich użytkowania przez Zamawiającego,
4) utrzymanie urządzeń sanitarnych w prawidłowym stanie technicznym
w trakcie ich użytkowania przez Zamawiającego, niezwłoczne usuwanie powstałych uszkodzeń, a także na żądanie Zamawiającego ich wymiana na zdatne do użytku,
5) zabezpieczenie ciepłej wody w kontenerach poprzez źródło zasilania Wykonawcy (przyczepa grzewcza) o mocy min 50 kW,
6) podłączenie urządzeń do energii elektrycznej za pomocą zabezpieczonego przez Wykonawcę agregatu prądotwórczego zasilanego paliwem Wykonawcy wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych,
7) podłączenie kontenerów do zapewnionych przez Wykonawcę zbiorników na czystą wodę oraz nieczystości płynne,
8) bieżące uzupełnianie czystej wody w zbiorniku oraz opróżnianie zbiornika na nieczystości płynne z częstotliwością gwarantującą prawidłowe użytkowanie (nieprzepełnianie zbiornika),
9) demontaż urządzeń sanitarnych najpóźniej w dniu 14.08.2022 r.,
10) niezwłoczne usuwanie wad usługi, na każde wezwanie Zamawiającego, a także w przypadku wady urządzeń sanitarnych – ich wymiana na zdatne do użytku
w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
11) bezpieczne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie paliwa własnego Wykonawcy, niezbędnego do pracy urządzeń przy realizacji przedmiotu umowy,
12) serwis czystościowo – techniczny – co najmniej raz dziennie w każdej lokalizacji (kontenerów prysznicowo – umywalkowych, kabin przenośnych, umywalek wolnostojących) a także zapewnienie w toaletach przenośnych papieru toaletowego, a w umywalkach mydła,
13) dostarczenia Zamawiającemu, na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem do wykonywania usług :
a) wykazu pracowników (zawierającego: imię i nazwisko) przewidzianych do realizacji zamówienia – o każdej zmianie pracownika, Wykonawca powiadomi Zamawiającego,
b) wykazu pojazdów planowanych do realizacji usługi: (marka, model,
nr rejestracyjny, nr dowodu rejestracyjnego, dane kierowcy),
14) ubezpieczenia na własny koszt udostępnionych urządzeń sanitarnych od ryzyka związanego z uszkodzeniem i kradzieżą a także do usuwania własnym staraniem i na własny koszt szkód powstałych w wyniku uszkodzeń udostępnionych urządzeń sanitarnych.

4. Po podstawieniu urządzeń sanitarnych Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić pomiary przeciwporażeniowe instalacji elektrycznej w każdej lokalizacji (tj. badanie skuteczności samoczynnego wyłączenia, pomiar wyłącznika różnicowo prądowego oraz oporności izolacji), a po ich wykonaniu każdego dnia protokoły wykonanych pomiarów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedstawicielowi Zamawiającemu.
5. Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego
z tego powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego podwykonawców lub inne podmioty.
Do obowiązków Zamawiającego należy:
1) zawiadomienie o zmianie terminów lub miejsca wynajmu urządzeń sanitarnych oraz pojemników na odpady komunalne
2) umożliwienie wjazdu na teren, na którym będą posadowione urządzenia sanitarne
i pojemniki na odpady komunalne
3) korzystanie z przedmiotów najmu zgodnie z przeznaczeniem i zasadami prawidłowej eksploatacji,
4) zwrot po zakończeniu najmu, przedmiotu najmu w stanie niepogorszonym ponad stan wynikający z normalnego zużycia.

Opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy oraz
w specyfikacji technicznej wynajmu urządzeń sanitarnych stanowiących załączniki nr 1 i 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-03 do 2022-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.