eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskZakup busa dla ZKM w Łasku



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa dla ZKM w Łasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730149777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lutomierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkmlask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zkmlask.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fef75245-6306-4da0-ae20-be7eb01edf89

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


świadczenia usług w zakresie zaspokajania potrzeb lokalnego transportu zbiorowego na obszarze gminy Łask i gmin, z którymi zawarto porozumienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup busa dla ZKM w Łasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef75245-6306-4da0-ae20-be7eb01edf89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00233339/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup busa dla ZKM w Łasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZKM.226.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nierejestrowanego wcześniej, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.


Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku
Umożliwiająca rejestrację na terenie RP pojazdu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim.
Miejsca siedzące: - 9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą
Dostosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych:
- możliwość przewozu pasażera na wózka inwalidzkim;
- najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego aluminiowe z powierzchnią antypoślizgową;
- szyny (uchwyty) mocujące wózek;
- trzy fotele w trzecim rzędzie z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa;
- komplet atestowanych pasów do wózka, pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim;
- obniżony stopień wejściowy;
- oznakowanie pojazdu symbolem inwalida z przodu i z tyłu pojazdu;
Silnik i napęd:
- moc znamionowa min. 140 KM;
- pojemność nie mniejsza niż 1900 cm3;
- Norma emisji spalin : EURO6;
- rodzaj paliwa: diesel;
- skrzynia biegów manualna 6 biegowa;
- napęd przedni;
Układ hamulcowy:
- układ hamulcowy hydrauliczny;
- hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
- system ABS, ESP;
- System wspomagania nagłego hamowania;
- hamulec postojowy;
Bezpieczeństwo:
- wszystkie miejsca siedzące zaopatrzone w pasy bezpieczeństwa;
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera;
- czujnik parkowania z tyłu;
- system wykrywania zmęczenia kierowcy;
- sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa;
- inteligentny system rozpoznawania znaków drogowych;
- system kontroli pasa ruchu;
- wspomaganie układu kierowniczego;
- dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu;
- wykładzina podłogowa z przodu i tyłu;
- fotel kierowcy z podłokietnikiem;
- ściany boczne w części tylnej przeszklone;
- drzwi prawe w części tylnej odsuwane z szybą stałą;
- światła do jazdy dziennej LED;
- koło zapasowe pełnowymiarowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem;
- gaśnica, trójkąt, apteczka, zestaw narzędzi;
- centralny zamek sterowany pilotem;
- szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie;
- lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane;
- klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186591,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198681,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186591,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANDEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759

7.3.3) Ulica: Czeladzka 67

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186591,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.