Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155180/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00157867/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00160790/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sieci WiFi i zasilaczy awaryjnych w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431201294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozłówka 3
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumzamoyskich.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6287bc67-b4b9-4582-b175-b0a613fa461a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sieci WiFi i zasilaczy awaryjnych w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6287bc67-b4b9-4582-b175-b0a613fa461a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054506/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę IT oraz dostawa i montaż urządzeń sieci WiFi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-331/1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie urządzeń, podłączenie, konfiguracja, zabezpieczenie bezprzewodowej sieci korporacyjnej obejmującej budynki zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Dostarczenie urządzeń, podłączenie, konfiguracja, zabezpieczenie bezprzewodowej sieci korporacyjnej obejmującej budynki zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce, w tym:
- pałac (2 kondygnacje),
- kaplica,
- teatralnia (2 kondygnacje),
- oficyna pd (3 kondygnacje),
- oficyna pn (4 kondygnacje),
- kordegarda pd (2 kondygnacje),
- kordegarda pn (2 kondygnacje),
- pawilon pd (2 kondygnacje),
- pawilon pn (2 kondygnacje),
- stajnia (2 kondygnacje),
- pracownie konserwatorskie (1 kondygnacja);
b) Wymagania dotyczące zarządzania wszystkimi elementami sieci będącej przedmiotem zamówienia: oprogramowanie posiadające kompletne i zaawansowane narzędzia do zarządzania sieciami bezprzewodowymi posiadające wszystkie funkcjonalności potrzebne do monitorowania, konfigurowania sieci i urządzeń oraz zdalnych interwencji, w celu zapewnienia dostępu do sieci realizowane z poziomu bezpiecznej chmury;
c) Wymagana przepływność sieci min. 1GB/s;
d) Zintegrowane usługi bezpieczeństwa, w całej sieci bezprzewodowej i przewodowej w ramach jednej struktury (podział logiczny VLAN);
e) Infrastruktura sieci bezprzewodowej skonstruowana w oparciu o urządzenia i oprogramowanie o parametrach podanych w załączniku nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
f) Dostawa dotyczy fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1 do SWZ;
g) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy); dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
h) Przeprowadzenie testów pracy Urządzeń przy udziale Zamawiającego;
i) Opracowanie dokumentacji technicznej wdrożonego rozwiązania;
j) Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych Urządzeń na zasadach określonych w pkt. 2 oraz załączniku nr 2 do SWZ;
k) Zapewnienie w ramach serwisu gwarancyjnego usług wsparcia technicznego producenta dla wdrożonych Urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez cały okres trwania tego serwisu;
l) Dostarczenie niezbędnych licencji aktywacyjnych dla każdego z oferowanych sprzętów i wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez cały okres trwania serwisu gwarancyjnego;
2. Serwis gwarancyjny:
a) wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi serwisu gwarancyjnego przez okres (liczony od odbioru końcowego Urządzeń) 36 miesięcy,
b) świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego przez Wykonawcę obejmie naprawę wszystkich wykrytych podczas eksploatacji Urządzeń usterek, wad i uszkodzeń,
c) w okresie świadczenia usług serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne polegające na umożliwieniu dostępu on-line do wiedzy i informacji technicznej, aktualizacji i poprawek oprogramowania, pochodzących od producenta Urządzeń,
d) zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta/tów sprzętu lub podmiot autoryzowany przez producenta (w zakresie serwisu),
e) wykonawca będzie przyjmował od Zamawiającego zgłoszenia nieprawidłowego działania sprzętu objętego usługą serwisu we wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny każdego dnia,
f) zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy nieprawidłowe działanie sprzętu objętego usługą serwisu gwarancyjnego telefonicznie lub mailem. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nie będzie uważany za brak zgłoszenia,
g) zamawiający wymaga by reakcja Wykonawcy na zgłoszenie nieprawidłowego działania sprzętu nastąpiła najpóźniej w kolejnym dniu roboczym i obejmowała diagnozę przedmiotu zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia awarii uniemożliwiającej dokonanie naprawy lub usunięcia wady Urządzenia w tym samym dniu Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż Urządzenie zastępowane (na cały czas potrzebny na usunięcie awarii),
h) w przypadku niedokonania naprawy bądź nie usunięcia wad i uszkodzeń Urządzenia w następnych dniu roboczym po zgłoszeniu nieprawidłowego działania i zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu zastępczego Strony ustalą termin dokonania naprawy Urządzenia bądź usunięcia wad i uszkodzeń. Naprawa może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy
i) wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, instalacji, konfiguracji i uruchomienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32412110-8 - Sieć internetowa
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostarczenie, wniesienie, montaż w szafie krosowniczej oraz podłączenie i konfiguracja awaryjnego sprzętu elektrycznego do szaf krosowniczych w serwerowniach na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem/ instalacją (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu),
e) wykonaniem audytu po dokonaniu montażu,
f) przeprowadzenie testów pracy Urządzeń przy udziale Zamawiającego,
g) opracowanie dokumentacji technicznej wdrożonego rozwiązania,
h) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych Urządzeń na zasadach określonych w pkt. 2 oraz załączniku nr 2 do SWZ.
i) zapewnienie w ramach serwisu gwarancyjnego usług wsparcia technicznego producenta dla wdrożonych Urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez cały okres trwania tego serwisu.
j) dostarczenie niezbędnych licencji aktywacyjnych dla wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez cały okres trwania serwisu gwarancyjnego.
2. Serwis gwarancyjny:
a) wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi serwisu gwarancyjnego przez okres (liczony od odbioru końcowego Urządzeń) 24 miesiące,
b) świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego przez Wykonawcę obejmie naprawę wszystkich wykrytych podczas eksploatacji Urządzeń usterek, wad i uszkodzeń,
c) w okresie świadczenia usług serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne polegające na umożliwieniu dostępu on-line do wiedzy i informacji technicznej, aktualizacji i poprawek oprogramowania, pochodzących od producenta Urządzeń,
d) zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta/tów sprzętu lub podmiot autoryzowany przez producenta (w zakresie serwisu),
e) wykonawca będzie przyjmował od Zamawiającego zgłoszenia nieprawidłowego działania sprzętu objętego usługą serwisu we wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny każdego dnia,
f) zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy nieprawidłowe działanie sprzętu objętego usługą serwisu gwarancyjnego telefonicznie lub mailem. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę nie będzie uważany za brak zgłoszenia,
g) zamawiający wymaga by reakcja Wykonawcy na zgłoszenie nieprawidłowego działania sprzętu nastąpiła najpóźniej w kolejnym dniu roboczym i obejmowała diagnozę przedmiotu zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia awarii uniemożliwiającej dokonanie naprawy lub usunięcia wady Urządzenia w tym samym dniu Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż Urządzenie zastępowane (na cały czas potrzebny na usunięcie awarii),
h) w przypadku niedokonania naprawy bądź nie usunięcia wad i uszkodzeń Urządzenia w następnych dniu roboczym po zgłoszeniu nieprawidłowego działania i zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu zastępczego Strony ustalą termin dokonania naprawy Urządzenia bądź usunięcia wad i uszkodzeń. Naprawa może zostać wykonana w siedzibie Wykonawcy
i) wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, instalacji, konfiguracji i uruchomienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 74700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85139,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85139,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85139,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signati sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832098202
7.3.3) Ulica: ul. 3 maja 7A/4
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85139,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE GRUNWALD
- "Zakup serwera z oprogramowaniem, zasilacza awaryjnego UPS i dysków w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu.
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i implementacja systemów oraz urządzeń IT w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Powiatu Ostrzeszowskiego
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.